اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به داوری ملاقات این تیم برابر آلومینیوم

به گزارش مجله سفر به کانادا، باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور یک بیانیه، به قضاوت داور ملاقات نفتی ها مقابل آلومینیوم اعتراض کرد.

اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به داوری ملاقات این تیم برابر آلومینیوم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به قضاوت سیدوحید کاظمی در ملاقات تیم فوتبال این باشگاه مقابل آلومینیوم اراک، بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

ضمن تشکر بابت حمایت های بی دریغ طرفداران پرشورمان در پنج هفته گذشته، متأسفانه در بازی با آلومینیوم تصمیم اشتباه داور مسابقه آقای کاظمی در اعلام پنالتی به سود تیم آلومینیوم، به اذعان کارشناسان امر باعث تأثیر مستقیم در نتیجه بازی شد و بعلاوه تأثیرات منفی روحی و روانی این تصمیم عجیب و اشتباه، منجر به شکست تیم نفت مسجدسلیمان در این مسابقه شد که طرفداران ارزشمندمان را بی نهایت آزرده خاطر کرد.

برای باشگاه نفت چیزی که مبهم است، این است که در بازی با آلومینیوم چگونه یاری داور که به مراتب دید ضعیف تری نسبت به داور مسابقه برای اعلام خطا در داخل یا بیرون محوطه جریمه دارد، اعلام پنالتی می نماید و داور مسابقه چیزی که خودش دیده است و تصمیمی را که گرفته است، تغییر داده و نظر یاری داور را تأیید می نماید؟

نکته مبهم دوم اینکه یاری داور باید درباره خط عرضی محوطه جریمه به داور یاری کند و خط طولی محوطه جریمه با داور مسابقه خواهد بود، زیرا یاری داور دید مناسبی نسبت به داخل یا بیرون بودن خطا نخواهد داشت و خط طولی، در تسلط کامل داور خواهد بود. متأسفانه این نکته مهم در بازی نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک رعایت نشد و تیم ما از این تصمیم اشتباه متضرر شد.

خواسته اصلی باشگاه نفت و طرفدارانش همیشه عدالت در مستطیل سبز بوده و هست و امیدواریم با فراهم شدن ابزار لازم، اشتباهات داوری به حداقل برسند و دیگر شاهد اشتباهات تأثیرگذار داوران در مسابقات فوتبال نباشیم.

امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت بیشتری را برای بازی های پیش رو داشته باشند تا دیگر حق تیم هایی مثل نفت مسجدسلیمان ضایع نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1924

به "اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به داوری ملاقات این تیم برابر آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به داوری ملاقات این تیم برابر آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید