اصحاب رسانه آریزو 5 توربو تازه را به روز، مدرن و ایمن توصیف کردند

به گزارش مجله سفر به کانادا، آیزو 5 توربو تازه خودرویی مناسب و کاربردی برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته تازه آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریع تر ساخته است.

اصحاب رسانه آریزو 5 توربو تازه را به روز، مدرن و ایمن توصیف کردند

شرکت مدیران خودرو هفته گذشته جلسه تست درایو ویژه ای برای اصحاب محترم رسانه جهت تست محصول تازه خود آریزو 5 توروبو در پیست آزادی فراهم نمود که آن تست درایو با استقبال خبرنگاران محترم همراه شد. بعلاوه آنان از ویژگی های فنی و آپشنی آریزو 5 تازه ابراز رضایت نمودند.

در این تست رایو که با حضور 15 خبرنگار به انجام رسید خبرگان خودرویی علاوه بر آشنایی با تغییرات و مشاهده آپشن های تازه خودرو به رانندگی با خودرو و آنالیز ویژگی های آن پرداختند. بر اساس نظر اصحاب رسانه تغییرات اجرا شده در داخل خودرو بنیادی می باشد و آن را برای افرادی که در پی خودرویی به روز، مدرن و اسپرت هستند مناسب می سازد. از طرفی وجود فرمان برقی با طرح غربیلک تازه به همراه ترمز دستی برقی و اتوهلد خودرو را برای رانندگی در مسیرهای پر ترافیک شهر بسیار کاربردی نموده است.

بعلاوه در مقایسه با نسل قبل گیربکس 9 سرعته CVT خودرو را در شتابگیری ها سریع تر ساخته و نفوذ صدای گیربکس به داخل خودرو را به حداقل رسانده است. بعلاوه دیسپلی 8 اینچی مجهز به نویگیشن هم از موارد دیگر مورد توجه خبرنگاران محترم بود.

خودرو آریزو 5 تازه که مدتی پیش در بازار کشور چین عرضه شد به زودی به وسیله شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آریزو 5 با تغییرات فنی و آپشنی متعددی همراه گشته است که در نهایت خودرو را سریع تر، کاربردی تر و جوان پسندتر می کند.

جهت اطلاع از زمان رونمایی خودرو آریزو 5 تازه و اطلاع از قیمت آن به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://mvmco.org/arrizo5/

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1853

به "اصحاب رسانه آریزو 5 توربو تازه را به روز، مدرن و ایمن توصیف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصحاب رسانه آریزو 5 توربو تازه را به روز، مدرن و ایمن توصیف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید