استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

به گزارش مجله سفر به کانادا، سعید تخته چیان معاون شبکه سایپایدک گفت: مجموعه سایپایدک در زمینه بهبود شاخص های رضایت مشتری پیشرفت های قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجی های اجرا شده، ضمن استمرار فرایند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرده است.

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

به گزارش سایپانیوز، تخته چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک راستا صعودی و تعریف پروژه های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام های مهمی در این راستا بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به بهمن ماه 99، پیروز شد نسبت به نتایج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتری نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را کسب کند.

لازم به ذکر است سایپایدک پیروز شد در چند دوره متوالی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیشترین میزان رشد رضایت مشتری را در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1640

به "استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید