از سیر تا پیاز سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا پیش از معرفی رسمی!

به گزارش مجله سفر به کانادا، ما انتظار داریم سامسونگ طی هفته های آینده از سری نو گوشی های پرچم دار گلکسی اس خود رونمایی کند. معمولا، اطلاعات نشت شده زیادی درباره گوشی های پرچم دار منتشر می گردد اما سایت MySmartPrice به طور کامل تصاویر و جزئیات گوشی گلکسی اس 22 اولترا را فاش نموده و تقریبا ما همه چیز درباره این گوشی را می دانیم.

از سیر تا پیاز سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا پیش از معرفی رسمی!

این اطلاعات فاش شده تنها درباره گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra، بزرگ ترین و احتمالا گران ترین گوشی در سری گلکسی اس 22 است. تصاویر منتشر شده و رندرهایی که پیش تر دیدیم؛ همگی نشان می دهند گوشی گلکسی S22 Ultra بسیار شبیه به گوشی گلکسی نوت 22 اولترا است یا بهتر بگوییم دقیقا مشابه با آن است.

مشهور است سامسونگ سال گذشته از عرضه گلکسی نوت 21 خودداری کرد ولی در عوض روی گوشی های تاشو و سری هوشمند گلکسی اس 21 به عنوان گوشی های پرچم دار سال تمرکز کرد. در حالی که سامسونگ روی گوشی های تاشو خوب عمل کرد ولی درباره سری گلکسی اس 21 چندان موفقیت آمیز نبود.

حالا، سراغ رندرها و جزئیات فاش شده از گوشی گلکسی اس 22 اولترا برویم تا ببینیم آیا سال جاری غول کره ای می تواند با سری تازه Galaxy S22 می تواند دوباره توجه ها را به سوی خود جلب کند یا خیر!

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا: تازهترین رندرها و تعیینات

همان طور که رندرها نشان می دهند؛ گوشی Galaxy S22 Ultra در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز عرضه می گردد. به نظر می رسد قلم نوری S Pen با بدنه مشکی و رنگ سر بالای سازگار با رنگ بدنه گوشی عرضه می گردد و یک اسلات برای نگهداری و شارژ اس پن داریم.

MySmartPrice می گوید ماژول دوربین پشتی این گوشی دارای تعیینات زیر است:

دوربین اصلی 108 مگاپیکسل

دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل

دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسل اصلی

دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسل ثانویه

سنسور پنجم که هنوز تعیین نیست ولی احتمالا چیزی شبیه به سنسور عمق سنج تصویر است.

از دیگر اطلاعاتی که داریم؛ گلکسی اس 22 اولترا یک صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با رزولوشن 3088 در 1440 پیکسل دارد و می تواند با محافظ گوریلا گلکس ویکتوس که هنوز معرفی نشده است؛ عرضه گردد. احتمالا این محافظ شیشه ای قوی تر از ویکتوس معمولی است.

در نهایت، این گوشی با باتری 5 هزار میلی آمپرساعتی و سارژر سریع 45 واتی وارد بازار خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد؛ سریع ترین گوشی از نظر شارژر در میان گوشی های سامسونگ تا کنون است.

گلکسی اس 22 اولترا نهایت چند هفته دیگر به طور رسمی معرفی می گردد و ما دقیقا می فهمیم سامسونگ در گوشی پرچم دار خود چه چیزهای تازه ای به کار گرفته است و این اطلاعات فاش شده چقدر درست هستند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1996

به "از سیر تا پیاز سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا پیش از معرفی رسمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سیر تا پیاز سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا پیش از معرفی رسمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید