از استوری همسر استراماچونی تا شایعه عجیب؛ سرمربی ایتالیایی از ایران می رود؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، بخش آخر این استوری نشان می دهد که همسر استراماچونی، حداقل فعلا برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد. به این ماجرا گزارش یک سایت ایتالیایی درباره حل نشدن مسائل اقتصادی استقلال را اضافه کنید.

از استوری همسر استراماچونی تا شایعه عجیب؛ سرمربی ایتالیایی از ایران می رود؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آخرین باری که آندره آ استراماچونی درباره مسائل اقتصادی تیمش صحبت نموده به کنفرانس خبری بعد از بازی با صنعت نفت برمی گردد که او گفت باشگاه با او صادق نبوده و همکاری در این شرایط امکان پذیر نیست.

تهدید استرا، موثر بود و مدیران استقلال تا قبل از بازی با نساجی بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کردند تا دیگر خبری از استعفای سرمربی پیروز آبی ها نباشد منتهی استوری همسر او نشان می دهد که مسائل به قوت خود باقیست.

دالیلا استراما که تا همین چند روز قبل در ایران بود و پستهایش در اینستاگرام هیچ نشانی از ناراحتی نداشت، حالا و بعد از آخرین بازی استقلال، در یکی از استوری هایش و خطاب به همسرش نوشته: امیدوارم مسائل تو حل شد و بتوانیم دوباره در تهران به تو ملحق شویم

بخش آخر این استوری نشان می دهد که همسر استراماچونی، حداقل فعلا برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد. به این ماجرا گزارش یک سایت ایتالیایی درباره حل نشدن مسائل اقتصادی استقلال را اضافه کنید تا معین گردد که استرا اگر چه دیگر به مسائل اعتراض نمی کند، اما دل خوشی هم از وضعیت موجود ندارد. او عصر پنجشنبه و علیرغم پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو، چندان روی فرم نبود و بر خلاف چند بازی گذشته که در میکسدوزن به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد، این بار و بدون آنکه حرفی بزند استادیوم را ترک کرد. از طرف دیگر سایت باشگاه خبرنگاران دقایقی قبل مدعی شد استراماچونی به بازیکنان استقلال گفته است که به دلیل تعویق در پرداخت حقوق 2 ماهه خود میخواهد ایران را در روز دوشنبه 18 آذر و در آستانه دیدار با پیکان در چارچوب هفته چهاردهم ترک کند. همچنین گفته می گردد این مرد ایتالیایی به وکیل خود گفته است که از باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کند.

حالا باید دید باشگاه استقلال چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد. آیا مسائل حل خواهد شد و همسر مربی ایتالیایی به ایران برخواهد گشت یا شرایط به شکل دیگری جلو خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 611

به "از استوری همسر استراماچونی تا شایعه عجیب؛ سرمربی ایتالیایی از ایران می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از استوری همسر استراماچونی تا شایعه عجیب؛ سرمربی ایتالیایی از ایران می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید