احتمال پیگیری ساخت فیلم خفاش شب های گاتهام از ماه آینده

به گزارش مجله سفر به کانادا، با اعلام دستورالعمل جدید دولت انگلیس برای مقابله بهتر با کرونا، احتمالاً از ابتدای ماه ژوئیه ساخت سینمایی جدید بتمن ادامه پیدا کند.

احتمال پیگیری ساخت فیلم خفاش شب های گاتهام از ماه آینده

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از گاردین، تهیه کنندگان فیلم های بلاک باستر هالیوودی از جمله بتمن و فیلم جدید موجودات شگفت انگیز بعد از آنکه دولت انگلیس و ارگان های بهداشتی قوانین جدید امنیتی برای مقابله با ویروس کرونا را وضع کردند، می توانند ساخت تولیدات خود را از سر بگیرند.

تصویب این دستورالعمل های جدید، راه را برای ساخت فیلم ها و آثار تلویزیونی این کشور هموار می نماید؛ آثاری که بیش از یک میلیون دلار برای ساخت هر قسمت آن ها هزینه می گردد.

کمپانی برادران وارنر هم این روز ها در حال ساخت فیلم سینمایی بتمن (با نقش آفرینی رابرت پتینسون) و همچنین سومین قسمت از مجموعه فیلم های سینمایی جانوران شگفت انگیز در انگلستان است.

به نظر می رسد به محض برقراری امنیت کاری و بهداشتی، فیلمبرداری این آثار پیگیری گردد. دیگر پروژه های مهم سینمایی انگلستان شامل لایواکشن پری دریایی کوچک و سریال محبوب جادوگر می گردد.

انگلستان یکی از مهمترین کشور ها در زمینه لوکیشن سریال ها و فیلم های سینمایی است. سال گذشته حدود 3.6 میلیارد یورو برای ساخت بیش از 300 فیلم در این کشور هزینه شد.

هفته گذشته، سینه ورلد دومین سینمای زنجیره ای عظیم انگلیس با 128 شعبه در این کشور و ایرلند، گفت با کاهش شیوع کرونا و محدودیت ها، در ماه ژوئیه سینماهایش را بازگشایی می نماید.

سینه ورلد، 787 شعبه در سراسر دنیا دارد. فیلم سینمایی انگاشته به کارگردانی کریستوفر نولان قرار است در 17 ژوئیه اکران گردد؛ مسئولان سینمای زنجیره ای سینه ورلد به بازگشایی سالن های سینما تا تاریخ اکران فیلم نولان امیدوارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1081

به "احتمال پیگیری ساخت فیلم خفاش شب های گاتهام از ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال پیگیری ساخت فیلم خفاش شب های گاتهام از ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید