اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد، فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، داریوش یزدی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: من از ابتدا بنا به دلایل خودم موافق این نبودم که سعید رمضانی سرپرست استقلال گردد. اما وقتی این انتخاب صورت گرفت حداقل خود باشگاه باید از این انتخابش حمایت نموده و با او همکاری لازم صورت گیرد. اتفاقی که متأسفانه نیفتاد تا در آستانه یک ملاقات حساس آسیایی رمضانی که مدیر تیم است از همراهی کردن کاروان آبی ها به کویت خودداری کند. این اتفاق به شخصیت استقلال لطمه زد و شأن این تیم را در آسیا پایین آورد.

اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد، فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: قدری به عقب باز می گردم و از جایی آغاز می کنم که مجیدی این مسئولیت بزرگ را پذیرفت. در واقع فرهاد روی اعتبار و محبوبیت خودش ریسک بزرگی کرد و من خوشحالم از این که می بینم از این ریسک سربلند بیرون آمده و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیرد.

وی افزود: از روزی که فرهاد کارش را آغاز کرد رفتار تاکتیکی تیم درون زمین و نتایج، یک شیب ملایم منفی دارد. من امیدوارم این شیب ملایم فنی ناشی از فشردگی بازی ها و سفرهای متعدد باشد. نه این که به خاطر از بین رفتن تدریجی اثرات فنی استراماچونی. چون اگر این حالت دوم باشد قدری خطرناک است.

یزدی خاطرنشان ساخت: مدتی است که زمزمه هایی مبنی بر گلایه های فرهاد مجیدی به گوش می رسد و متأسفانه باید بگویم آنچه که ما از بیرون استنباط می کنیم این است که او حق دارد. متأسفانه در مدیریت باشگاه اختلالاتی وجود دارد که خواه ناخواه روی تیم تأثیر می گذارد.

مدافع پیشین آبی پوشان در مورد فشردگی برنامه این تیم تا انتها سال بیان داشت: 8 بازی در یک ماه بسیار سخت است و حتی در اروپا هم شاهد چنین برنامه ای نیستیم. این هم به دلیل بی برنامه و بدون رئیس بودن فدراسیون و بی صاحب بودن فوتبال است. وگرنه نمی گردد یک تیم در 30 روز 8 بازی رسمی داشته باشد که بیشتر آنها هم خارج از خانه باشد.

وی افزود: در این میان نقش ریکاوری بسیار اهمیت دارد. شاید در بالا بودن تعداد مصدومان فعلی ریکاوری بی تأثیر نبوده باشد. در این شرایط تیم وقت چندانی برای تمرین ندارد و تنها با ریکاوری می توان بازیکنان را در شرایط مطلوب نگه داشت.

یزدی تاکید نمود: بازیکنان استقلال جنم و شایستگی شأن را نشان داده و ثابت نموده اند که بهترین هستند. کادر فنی تیم هم بسیار خوب است و فرهاد توانسته نفراتی شایسته و در رأس آنها مجید نامجو مطلق را به همکاری بگیرد. این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی مجرب و کاربلد هم می خواهد تا پازل باشگاه تکمیل گردد و من امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف مدیر عامل باشگاه هم مشخص گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 783

به "اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد، فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد، فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید