تور ارزان چین: آشنایی با کوه هوآشان چین و جاذبه های آن

به گزارش مجله سفر به کانادا، کشور چین یکی از کشورهای وسیع و پر جاذبه جهان است کشوری که دارای طبیعت و مناظری بسیار زیبا می باشد طبیعت زیبای این منطقه و مناظری که تا به امروز هیچ جای جهان ندیده اید مووجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به این منطقه سفر نمایند و از مهم ترین جاذبه های آن بازدید نمایند. با توجه به اینکه این کشور دارای جاذبه های بی شماری در این قسمت با یکی از جاذبه های مهم آن شما را آشنا می کنیم کوه های هوآشان یکی از ارتفاعات این کشور است جهتی هیجان انگیز و اما خطرناک جالب است بدانید که این کوه ها به عنوان خطرناک ترین جهتهای جهان برای پیاده روی شناخته می شوند از دلیل های این امر نیز می توان به جهتهای سخت و صعب العبر اشاره نمود بعلاوه ناامن بودن این منطقه ها موجب شده است تا ریسک پیاده روی در اطراف آن بالا باشد و خطر زیادی برای جان شما خواهد داشت. این کوه یک جهت هیجان انگیز است که با وجود خطرهای متعددی که برای افراد دارد هنوز نیز علاقه مندان خاص خود را دارد.

تور ارزان چین: آشنایی با کوه هوآشان چین و جاذبه های آن

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کوه هوآشان را بیشتر بشناسید:

این سلسل کوه ها در استان شاآنشی و در نزدیکی شهر زیبای هوآیین واقع شده اند جهتهای سخت و صعب العبور در این کوه ها خطرات زیادی را به همراه دارد و تنها افرادی راهی سفر به این منطقه می شوند که علاقه مند به صخره نوردی و ارهای سخت و ریسک پذیر هستند. شجاعت و جسارت بالای افراد برای سفر به این منطقه موجب می گردد تا گاها فراموش نمایند که واقعا جان آن ها در خطر است و همین می گردد که نکات ایمنی را نیز رعایت نمی نمایند و خسارت های جانی زیادی را متحمل می شوند. این قله ها از قله های بومی و مقدس در این منطقه ها است با بالا رفتن از ارتفاعات این قله می توانید چایخانه ای را مشاهده کنید که در ارتفاعات بالای آن قرار گرفته است.

شما گردشگران و علاقه مندان با سفر به کشور چین می توانید از جاذبه های زیادی بازدید کنید زیرا همانطور که می دانید تماشای های چین دارای مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی برای گردشگران هستند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند شما در این بخش می توانید با مجذوب کننده ترین مکان های تماشای چین آشنا شوید.

این جهت چه خطراتی دارد؟

همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید جهتهای پیاده روی برای رسیدن به قله این کوه ها بهشکل وحشتناکی ساخته شده است جهتهایی معلق بر روی هوا که یک سمت شما را دره و سمت دیگر را سنگ ها احاطه نموده اند و می توانند در صورت بروز اتفاقی خطرات جانی زیادی داشته باشد. کوه های هوآشان یک معبد تائوئیسم بوده است منطقه ها اطرافی آن را نیز زائران و راهبان ساخته اند به همین دلیل این کوه به کوه مقدس شناخته می گردد.

رشته کوه های صخره ای این منطقه دارای پج قله هستند همانطور که گفتیم بر فراز این ارتفاعات چایخانه ای وجود دارد که می توانید مدتی را در آن سپری کنید این صخره ها بسیار هولناک هستند و از سویی دارای منظره ها بسیار فوق العاده ای برای علاقه مندان خود می باشند. برای صعود به ارتفاع این قله ها باید جهت زیادی را پیاده روی کنید و از جهتهای سخت و خطرناک آن عبور کنید این جهتها با استفاده از چوب هایی که لبه آن ها به سوی پرتگاه است ساخته شده استحکام پایین این چوب ها می تواند هر فردی را به وحشت بیاندازد در قسمت هایی از این صخره ها تقریبا هیچ چیزی برای عبور وجود ندارد و به همین دلیل خطر تردد در آن سخت تر می گردد.

زنجیره های آهنی برای چیست؟

زنجیره های آهنی که می بینید به وسیله میله هایی به یکدیگر متصل شده اند که موجب می شوند تا استحکام این پل های ساختگی بیشتر گردد در واقع این زنجیرها تخته چوب ها و پل های چوبی را به صخره ها و سنگ ها متصل می نمایند و مانع از ریزش آن ها می شوند. این پل ها ساخته دست انسان هستند و دارای مجذوب کنندهیت و هیجان زیادی برای علاقه مندان خود می باشند که می توانید از آن ها بهره ببرید.

این صخره ها با وجود اینکه خطرناک هستند مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی برای علاقه مندان خود دارند و می توانید با تماشا جاذبه های آن و ارتفاعات آن از زیبایی های زیادی در این منطقه بازدید کنید منظره ها این ارتفاعات از بالای این صخره ها بسیار بی نظیر و چشم نواز هستند و می توانید با تماشا این زیبایی های مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی را مشاهده کنید. آب و هوای این منطقه در فصل های زمتستان سردتر می گردد بنابراین باید با تجهیزات بیشتری به این منطقه ها سفر کنید و از جاذبه های مهم آن بازدید کنید اینگونه از منظره ها می توانند زیبایی های بسیار زیادی داشته باشند و مورد توجه شما علاقه مندان قرار بگیرند.

منبع:آرگا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2135

به "تور ارزان چین: آشنایی با کوه هوآشان چین و جاذبه های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: آشنایی با کوه هوآشان چین و جاذبه های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید