آخرین وضعیت بانوان کاراته کای سانحه دیده در واژگونی اتوبوس

به گزارش مجله سفر به کانادا، تمامی بانوان کاراته کای استان فارس که اتوبوس حامل آنها واژگون شد، آسیب جدی ندیده اند و تنها دو نفر برای تکمیل درمان به شیراز منتقل شده اند.

آخرین وضعیت بانوان کاراته کای سانحه دیده در واژگونی اتوبوس

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز اخباری مبنی بر تصادف اتوبوس حامل بانوان کاراته کای استان فارس به سمت تهران منتشر شد که احمد مبارکی رئیس هیات کاراته این استان در خصوص حادثه پیش آمده شرح داد: این بانوان برای شرکت در رقابت های سبک های آزاد کشوری انتخابی تیم ملی عازم تهران بودند که متاسفانه با حادثه تلخ واژگونی اتوبوس روبرو شده اند.

او در خصوص ساعت، محل و شرایط مصدومان این حادثه رانندگی گفت: کاراته کاهای ما ساعت 8 شب از فارس سوار اتوبوس شده بودند که متاسفانه در محلی به نام قادرآباد که گردنه است به دلیل لیز خوردن اتوبوس دچار این سانحه شده اند. حال همه مصدومان خوب است و از بیمارستان مرخص شده اند اما دو نفر از این بانوان برای تکمیل مراحل درمانی عازم شیراز شدند.

مبارکی با بیان اینکه مشکل فنی در اتوبوس این تیم وجود نداشته است، تصریح کرد: آنطور که تعیین است جلوتر از اتوبوس بانوان ما ماشین دیگری تصادف نموده بوده و راننده این اتوبوس برای اینکه از برخورد با این ماشین جلوگیری کند به کنار جاده می رود. متاسفانه به دلیل لیز بودن زمین با کوه برخورد نموده و به پهلو واژگون می گردد. زمانی که به ما خبر دادند بنده به شخصه به محل حادثه رفتم و ساعت یک شب بود که به اتوبوس رسیدم. خوشبختانه با عملکرد سریع ماموران و عوامل اورژانس از وقوع حادثه تلخ تر جلوگیری شد.

رئیس هیات کاراته استان فارس ادامه داد: به این ترتیب ما نمی توانیم در رقابت های سبک های آزاد نماینده ای داشته باشیم اما امیدوارم شرایط بانوان کاراته کای ما هر چه سریع تر بهبود یابد چرا که سلامتی آن ها مهم تر از هر چیز دیگری است.

او در خاتمه در خصوص تعداد این نفرات گفت: تعداد کل کاراته کاها 16 نفر بود که همه آن ها مرخص شده اند و تنها دو نفر برای تکمیل شدن مراحل درمان به شیراز منتقل شدند. ان شاءالله که هرچه سریع تر آن ها هم مرخص میشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 116

به "آخرین وضعیت بانوان کاراته کای سانحه دیده در واژگونی اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت بانوان کاراته کای سانحه دیده در واژگونی اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید