پتانسیل های گردشگری عشایری کرمانشاه شناسایی می شوند

به گزارش مجله سفر به کانادا، نشست هم اندیشی اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه با اداره کل امور عشایری در راستای راه های ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی و گردشکری به روستاییان کرمانشاه برگزار گشت.

پتانسیل های گردشگری عشایری کرمانشاه شناسایی می شوند

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، علی صابر پنجشنبه 8 آبان 99 گفت: در این نشست مقرر شد اداره کل امور عشایری با همکاری تعاونی های خصوصی خدمت دهنده به عشایران، پتانسیل ها و فرصت های گردشگری عشایری را شناسایی و به کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه معرفی کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی موزه عشایری توسط کارشناسان میراث فرهنگی با همکاری اداره کل امور عشایری خبر داد و اضافه کرد: این مکان توسط تعاونی های امور عشایری معرفی و در اختیار کارشناسان میراث فرهنگی گذاشته می شود.

صابر گفت: کارشناسان میراث فرهنگی نیز موظف شده اند آموزش های لازم در زمینه گردشگری و صنایع دستی را با هماهنگی کارشناسان امور عشایری به جامعه عشایری ارائه دهند.

او یادآور شد: پس از شناسایی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری عشایری توسط کارشناسان امور عشایری، مجوزهای لازم توسط اداره کل میراث فرهنگی برای عشایران صادر می شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1326

به "پتانسیل های گردشگری عشایری کرمانشاه شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتانسیل های گردشگری عشایری کرمانشاه شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید