هتل آلوفت بانکوک

به گزارش مجله سفر به کانادا، توضیحات این هتل: هتل آلوفت بانکوک هتلی مد روز و سازگار با محیط زیست که تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه Nana BTS قطار هوایی فاصله دارد. WiFi رایگان در سراسر هتل موجود می باشد. از دیگر امکانات این هتل استخر در فضای باز، سالن بدن سازی که 24 ساعته باز است و برنامه ای ویژه بچه ها و نوجوانان می باشد. این هتل تا ایستگاه Nana BTS قطار هوایی سرویس رایگان دارد ضمناً اینکه در این هتل پارکینگ رایگان نیز موجود است. سقف با ارتفاع 2.5 متر و پنجره هایی بزرگ اتاق های این هتل را دلباز و مدرن نموده است. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی، جای آی پاد و آب رایگان می باشند. حمام و لوازم آرایش در همه حمام ها گنجانده شده است. مهمانان می توانند از شنا در استخر یا بازی در محل بازی یا پلی استیشن 3 در این هتل لذت ببرند. کافی نت در لابی و پرینت موجود می باشد. از ویژگی های شاخص این هتل منوهای ساخته شده رستوران برای iPad و وجود غذاهای بین المللی در این منو می باشد. دیگر امکانات 24 ساعته این هتل : نوشیدنی، سالاد، ساندویچ است. در حالی که در بار موسیقی زنده و نوشیدنی های مختلف سرو می گردد. منطقه Wattana محل مناسبی برای اشخاصی می باشد که هوادار تفریحات شبانه و خرید لباس و موادغذایی هستند.

هتل آلوفت بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

نام هتل: هتل آلوفت بانکوک

درجه هتل:

آدرس هتل: 35 سوخومویت Soi 11, Klongtoey-nua, Wattana, Wattana, 10110 بانکوک, Thailand

موقعیت هتل: Wattana

تعداد اتاق: 297

فاصله تا فرودگاه: 41 دقیقه با اتومبیل

نوع اتاق: اتاق 3 تخت, سوئیت, دولوکس

امکانات هتل: رستوران و بار, سالن کنفرانس, پارکینگ, لاندری, خدمات پرینت و فکس, ترانسفر فرودگاهی, محل نگهداری بچه ها

امکانات ورزشی: استخر روباز, سالن بدنسازی

امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی, تلفن, حمام , سشوار, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات

هتل آلوفت بانکوک

هتلی مد روز و سازگار با محیط زیست که تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه Nana BTS قطار هوایی فاصله دارد. WiFi رایگان در سراسر هتل موجود می باشد. از دیگر امکانات این هتل استخر در فضای باز، سالن بدن سازی که 24 ساعته باز است و برنامه ای ویژه بچه ها و نوجوانان می باشد.

این هتل تا ایستگاه Nana BTS قطار هوایی سرویس رایگان دارد ضمناً اینکه در این هتل پارکینگ رایگان نیز موجود است.

سقف با ارتفاع 2.5 متر و پنجره هایی بزرگ اتاق های این هتل را دلباز و مدرن نموده است. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی، جای آی پاد و آب رایگان می باشند. حمام و لوازم آرایش در همه حمام ها گنجانده شده است.

مهمانان می توانند از شنا در استخر یا بازی در محل بازی یا پلی استیشن 3 در این هتل لذت ببرند. کافی نت در لابی و پرینت موجود می باشد.

از ویژگی های شاخص این هتل منوهای ساخته شده رستوران برای iPad و وجود غذاهای بین المللی در این منو می باشد. دیگر امکانات 24 ساعته این هتل : نوشیدنی، سالاد، ساندویچ است. در حالی که در بار موسیقی زنده و نوشیدنی های مختلف سرو می گردد.

منطقه Wattana محل مناسبی برای اشخاصی می باشد که هوادار تفریحات شبانه و خرید لباس و موادغذایی هستند.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 287

به "هتل آلوفت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آلوفت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید