معرفی هتل 2 ستاره لازاری در رم

به گزارش مجله سفر به کانادا، هتل لازاری رم | Hotel Lazzari

این هتل اگرچه جزو هتل های 2 ستاره محسوب می شود اما موقعیت قرارگیری خوبی در شهر رم دارد. هتل لازاری رم Hotel Lazzari تا ایستگاه مترو کاسترو پریتوریو تنها 100 متر فاصله دارد. در نتیجه شما با خط B مترو د راین ایستگاه به راحتی می توانید به کلوسئوم بروید. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل لازاری رم را تا دیدنی های شهر به تفصیل بیان می کنیم.

معرفی هتل 2 ستاره لازاری در رم

خدمات رفاهی هتل لازاری رم

کارکنان حرفه ای هتل 24 ساعته در هتل هستند و برای اطلاعات توریستی و سفر و انواع کمک لازم می توانید به آنها مراجعه کنید. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و هیچ پارکینگی در هتل وجود ندارد. بنابراین اگر وسیله نقلیه دارید باید دنبال نزدیک ترین پارکینگ عمومی به هتل بگردید.

در ورودی هتل و لابی دستگاه وندینگ هم برای نوشیدنی و هم برای خوراکی ها و اسنک ها قرار گرفته است. فکس و فتوکپی از امکانات تجاری هتل می باشد. فضاهایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده و تهویه مطبوع در تمام هتل تعبیه شده است. تمام دیوارها ضد صدا بوده و در میز پذیرش می توانید انبار چمدان و صندوق امانات پیدا کنید. اتاق های خانوادگی برای راحتی بیشتر خانواده های مهمان وجود دارد.

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل لازاری رم، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش تنها در ساعات مشخصی جوابگوی شما خواهد بود. برای خرید بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا جاذبه های شهر رم به میز پذیرش مراجعه کنید. با اینکه این ساختمان 2 طبقه می باشد اما دارای آسانسور بوده و حمل چمدان برایتان راحت خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل لازاری رم

کوپن برای صبحانه در این اقامتگاه 2 ستاره در نظر گرفته شده است که می توانید از میز پذیرش یا به صورت آنلاین در خواست دهید. با این کوپن، صبحانه ایتالیایی را در کافی شاپی که واقع در طبقه همکف همین ساختمان واقع شده، را خریداری کنید. برای دریافت گشت های درون شهری یا بلیط اتوبوس و مترو باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. صبحانه را هم می توانید در اتاق میل کنید.

رستوران های نزدیک هتل

  • رستوران مونت آرچی Ristorante Monte Arci: این رستوران در کنار هتل قرار گرفته و غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای و پیتزا سرو می کند.
  • رستوران داویچنزا Da Vicenza: در فاصله 20 متری از هتل قرار گرفته و غذاهای دریایی، مدیترانه و ایتالیایی را سرو می کند.
  • رستوران نیدو دابروزو Nido dAbruzzo: در این رستوران می توانید غذاهای ایتالیایی را سفارش دهید. با 1 دقیقه پیاده روی به این رستوران خواهید رسید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها همه دارای تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی هستند و کف تمام آنها پارکت شده است. یک میز کوچک، کمدی برای لباس ها و چراغ خواب هایی به همراه تابلوهایی زیبا جزو دکوراسیون این فضا ها محسوب می شود. در حمام امکاناتی از قبیل دوش، حوله، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان یافت می شود. می توانید با تلفنی که در اتاق گذاشته شده است به شماره ها و شبکه های داخلی تماس حاصل کنید.

صندوق امانات و تهویه مطبوعی با کنترل از راه دور از دیگر امکانات اتاق ها می باشد. بعضی از اتاق ها دارای تراس و نمایی رو به شهر می باشند. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل لازاری رم، می توانید سری به قسمت رزرو هتل رم در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل لازاری رم

  • اتاق دوقلو: 15 مترمربع مساحت و نیز دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • تریپل: 21 مترمربع مساحت، یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد. این اتاق ها مختص افراد غیر سیگاری است.
  • اتاق دابل: 15 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش دارد.
  • اتاق سینگل: 10 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد. این اتاق ها مختص افراد غیر سیگاری است.
  • کوادراپل: 25 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و یک تخت کینگ به همراه دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه قطار رم ترمینی خواهید رسید. درواقع محله ایستگاه مرکزی رم موقعیتی عالی برای شما مسافرانی است که علاقمند به تاریخ و معماری هستید.

  • باغ های سالوست: 350 فاصله داشته و تنها 6 دقیقه پیاده روی دارد.
  • مرکز خرید پیازا فیوم: 550 متر فاصله دارد. طی کردن این راستا پیاده 10 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه متروی رپوبلیکا: 600 متر است که می توانید طی کردن این راستا پیاده 14 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه مترو ای یو آر پالاسپورت: 2.1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 8 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه طول می کشد.
  • کلیسای سن فرانچسکو: 3.3 کیلومتر است که طی کردن این راستا با تاکسی، 17 دقیقه طول می کشد. می توانید با اتوبوس شماره 492، در حدود 20 دقیقه به آنجا برسید.
  • پیازا ناوونا: 2.4 کیلومتر است که طی کردن این راستا با مترو، 27 دقیقه طول می کشد. می توانید با تاکسی 19 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • قلعه سنت آنجلو: 2.9 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس شماره 62 بروید، حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه های واتیکان: 3.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 24 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با مترو یا اتوبوس بروید، حدود 25 دقیقه طی این راستا طول خواهد کشید.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 3.8 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 27 دقیقه از جاده ای که عوارضی دارد، راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، حدود 31 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کمپو دو فیوری: به دلیل فاصله 2.7 کیلومتری از هتل با تاکسی 19 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس خط 62، طی این راستا 21 دقیقه طول می کشد.
  • فواره های تروی: 1.6 کیلومتر است. با ماشین تقریبا 11 دقیقه و پیاده 25 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 12 دقیقه طول می کشد.
  • پیازا دی اسپانیا: 1.5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 12 دقیقه و پیاده 26 دقیقه طی این راستا زمان می برد. با اتوبوس شماره 62 طی این راستا، 15 دقیقه طول می کشد.
  • رومن فوروم: 1.9 کیلومتر است که با ماشین 19 دقیقه راه خواهد بود. پیاده 40 دقیقه و با اتوبوس طی این راستا 25 دقیقه طول می کشد.
  • کلوسئوم: 1.9 کیلومتر است که با ماشین 18 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید 30 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 12 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 14 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 45 دقیقه ای به هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 24 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی یک ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل لازاری رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00185 روم آر ام، 31، خیابان کاستل فیداردو

Via Castelfidardo, 31, 00185 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 699

به "معرفی هتل 2 ستاره لازاری در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 2 ستاره لازاری در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید