مزارع اطراف مونترال برای بازدید گردشگران

به گزارش مجله سفر به کانادا، مونترال یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت کانادا است که دارای تاریخ، فرهنگ، هنر، و طبیعت بکر و زیبایی است. این شهر برای گردشگران از سراسر جهان جذابیت‌های بسیاری دارد که می‌توان از مونترال قدیمی، پارک مونت رویال، باغ گیاه‌شناسی، و موزه‌های مختلف نام برد. اما مونترال فقط به شهر و مکان‌های داخل آن ختم نمی‌شود. در اطراف این شهر نیز مزارعی وجود دارند که می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای گردشگران به ارمغان بیاورند. در این مقاله به معرفی ده مزرعه دیدنی اطراف مونترال می‌پردازیم که می‌توانید در تعطیلات آخر هفته یا روزهای گرم بهار و تابستان آن‌ها را بازدید کنید.

مزارع اطراف مونترال برای بازدید گردشگران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مزرعه نیودوتروش (Nid’Otruche)

اگر دوست دارید با شترمرغ‌ها آشنا شوید و از نزدیک آن‌ها را ببینید و لمس کنید، مزرعه نیودوتروش گزینه‌ای مناسب برای شما است. این مزرعه در شمال مونترال واقع شده و بیش از 250 شترمرغ را در خود جای داده است. شما می‌توانید با رزرو قبلی یک تور یک ساعته را به همراه راهنما در این مزرعه تجربه کنید و از جوجه شترمرغ‌ها، تخم‌ها، و پرها دیدن کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه محصولات مربوط به شترمرغ مانند روغن، ژله، و صابون خرید کنید. این مزرعه علاوه بر شترمرغ‌ها، حیوانات دیگری مانند گاوهای واتوسی، بزهای آنگورا، و خرس‌های تدی را نیز در خود دارد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده و غذا بدهید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 15 دلار و برای کودکان 10 دلار است.

مزرعه الپاگاس دو دومن پواسون (Alpagas du Domaine Poissant)

آلپاکا یک حیوان اهلی شبیه به گوسفند است که از خانواده شترهاست و پشم بسیار نرم و گرمی دارد. این حیوانات در ایران به نام پشمینه شناخته می‌شوند و در کشورهای آمریکای جنوبی مانند پرو و بولیوی پرورش داده می‌شوند. اما شما نیازی ندارید که به این کشورها سفر کنید تا این حیوانات را ببینید. در مونترآل نیز می‌توانید یک مزرعه آلپاکا را بازدید کنید و از نزدیک با این حیوانات دوست‌داشتنی ارتباط برقرار کنید. مزرعه الپاگاس دو دومن پواسون در مونت سن ایلر واقع شده و بیش از 200 آلپاکا را در خود جای داده است. شما می‌توانید با رزرو قبلی یک تور گروهی یا خصوصی را در این مزرعه انتخاب کنید و اطلاعات جالبی درباره زندگی و رفتار آلپاکاها بدست آورید. همچنین می‌توانید از فروشگاه محصولات ساخته شده از پشم آلپاکا مانند کلاه، شال، و جوراب خرید کنید.

مزرعه فرمه گوییون (Ferme Guyon)

اگر به دنبال یک مزرعه کامل و متنوع هستید که همه چیز را در خود داشته باشد، مزرعه فرمه گوییون را انتخاب کنید. این مزرعه در شهر شامبلی واقع شده و دارای باغ پروانه، خانه روستایی، باغ گیاه‌شناسی، و فروشگاه محصولات محلی است. شما می‌توانید در این مزرعه با حیوانات مختلفی مانند بز، خرگوش، اسب، و غاز آشنا شوید و آن‌ها را غذا بدهید. همچنین می‌توانید از باغ پروانه که بیش از 2000 پروانه را در خود جای داده است، دیدن کنید و از زیبایی و رنگارنگی آن‌ها شگفت‌زده شوید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 14 دلار و برای کودکان 10 دلار است.

مزرعه لاوندر بلو (Bleu Lavande)

اگر دوست دارید در میان گل‌های ارغوانی لاوندر قدم بزنید و از عطر و بوی آن‌ها نفس بکشید، مزرعه لاوندر بلو را از دست ندهید. این مزرعه در شهر استنستد واقع شده و بزرگترین مزرعه لاوندر در کانادا است. شما می‌توانید در این مزرعه از چشم‌انداز زیبای کوه‌ها و دریاچه‌ها نیز لذت ببرید. این مزرعه از ماه ژوئن تا اکتبر هر روز از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 10 دلار و برای کودکان رایگان است. همچنین می‌توانید از فروشگاه محصولات ساخته شده از گل لاوندر مانند عطر، کرم، شامپو، و شکلات خرید کنید.

مزرعه اکوموز (Ecomuseum Zoo)

اگر علاقه‌مند به دیدن حیوانات وحشی کانادا هستید، مزرعه اکوموز را از دست ندهید. این مزرعه در شهر سنت آن دو بلوا واقع شده و تنها باغ وحش در مونترال است. شما می‌توانید در این مزرعه با بیش از 115 گونه از حیوانات مانند خرس قهوه‌ای، گرگ، ببر، و خرس قطبی آشنا شوید و از رفتار و زندگی آن‌ها بیاموزید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 20 دلار و برای کودکان 12 دلار است.

مزرعه لابی (L’Abbaye)

اگر دوست دارید در میان باغ‌های گل، سبزیجات، و ادویه‌جات قدم بزنید و از تاریخ و فرهنگ یک صومعه قدیمی آگاه شوید، مزرعه لابی را از دست ندهید. این مزرعه در شهر اوکا واقع شده و محل اقامت یک جامعه مذهبی است که از سال 1938 در اینجا زندگی می‌کنند. شما می‌توانید با رزرو قبلی یک تور راهنمایی شده را در این مزرعه انتخاب کنید و از باغ‌ها، کلیسا، موزه، و کتابخانه دیدن کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه محصولات ساخته شده توسط راهبان مانند عسل، شکلات، و مربا خرید کنید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 15 دلار و برای کودکان 7 دلار است.

مزرعه لا رکولت (La Recolte)

اگر دوست دارید در میان باغ‌های انگور، توت‌فرنگی، آلو، و سیب قدم بزنید و از محصولات تازه و خوشمزه آن‌ها چشیده کنید، مزرعه لا رکولت گزینه‌ای مناسب برای شما است. این مزرعه در شهر سن برونو واقع شده و دارای یک مسیر 2 کیلومتری برای پیاده‌روی است. شما می‌توانید در این مسیر از باغ‌های مختلف دیدن کنید و از میوه‌های موجود در آن‌ها بخرید یا خودتان بچینید. همچنین می‌توانید از فروشگاه محصولات ساخته شده از میوه‌ها مانند کنسرو، مربا، و شربت خرید کنید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی رایگان است.

مزرعه لا فرم دو بولیون (La Ferme du Domaine Quinchien)

اگر دوست دارید با حیوانات مزرعه‌ای مانند اسب، گاو، بز، و خوک آشنا شوید و از نزدیک با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، مزرعه لا فرم دو بولیون را از دست ندهید. این مزرعه در شهر سن ماتیو واقع شده و دارای یک مرکز تفریحی و آموزشی است. شما می‌توانید با رزرو قبلی یک تور گروهی یا خصوصی را در این مزرعه انتخاب کنید و از راهنمای متخصص اطلاعات جالبی درباره زندگی و رفتار حیوانات بدست آورید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌های مختلفی مانند سوارکاری، کشاورزی، و کارگاه‌های هنری شرکت کنید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 20 دلار و برای کودکان 15 دلار است.

مزرعه لا فرم دو بیل (La Ferme du Domaine Quinchien)

اگر دوست دارید با حیوانات وحشی مانند گرگ، روباه، ببر، و خرس آشنا شوید و از نزدیک آن‌ها را ببینید و بشنوید، مزرعه لا فرم دو بیل را از دست ندهید. این مزرعه در شهر سن آنه واقع شده و دارای یک پناهگاه حیوانات است. شما می‌توانید با رزرو قبلی یک تور گروهی یا خصوصی را در این مزرعه انتخاب کنید و از راهنمای متخصص اطلاعات جالبی درباره زندگی و رفتار حیوانات بدست آورید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌های مختلفی مانند تغذیه حیوانات، بازی با گرگ‌ها، و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید. این مزرعه از ماه می تا اکتبر هر روز از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی برای بزرگسالان 30 دلار و برای کودکان 20 دلار است.

نتیجه‌گیری

مونترال یک شهر پر جاذبه و پر زرق و برق است که برای گردشگران از سراسر جهان چیزهای زیادی برای دیدن و کردن دارد. اما اگر دوست دارید از شلوغی شهر فرار کنید و در میان طبیعت زیبا و آرام وحشت ببرید، می‌توانید از مزارع اطراف مونترال بازدید کنید و تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید. در این مقاله به معرفی ده مزرعه دیدنی اطراف مونترال پرداختیم که می‌توانید در تعطیلات آخر هفته یا روزهای گرم بهار و تابستان آن‌ها را بازدید کنید. این مزارع دارای حیوانات مختلفی مانند شترمرغ، آلپاکا، گرگ، ببر، و گربه هستند که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید و غذا بدهید. همچنین می‌توانید از باغ‌های میوه، گیاه‌شناسی، و پروانه دیدن کنید و از محصولات تازه و خوشمزه آن‌ها چشیده کنید. این مزارع همچنین دارای فعالیت‌های تفریحی و آموزشی مانند پیاده‌روی، سوارکاری، یوگا، و کارگاه‌های هنری هستند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 732

به "مزارع اطراف مونترال برای بازدید گردشگران" امتیاز دهید

1 کاربر به "مزارع اطراف مونترال برای بازدید گردشگران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزارع اطراف مونترال برای بازدید گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید