مذاکره جدی قطری ها و اماراتی ها با ستاره پرسپولیس ، درخواست سرخ ها از بازیکن تاثیرگذار

به گزارش مجله سفر به کانادا، هافبک سرخ ها که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است با درخواست این باشگاه برای توقف مذاکراتش برای لژیونر شدن روبرو شده است.

مذاکره جدی قطری ها و اماراتی ها با ستاره پرسپولیس ، درخواست سرخ ها از بازیکن تاثیرگذار

به گزارش خبرنگاران جابجایی تابستانی فصل آینده لیگ برتر در حالی شروع شده است که بازیکنان ایران مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته اند و مذاکراتی هم با چند بازیکن صورت گرفته است.

میلاد سرلک هافبک پرسپولیس که در بیشتر دیدارهای چند فصل اخیر این تیم نقش کلیدی داشته است پس از ثبت سه گانه قهرمانی با پرسپولیس، مذاکراتی جدی با تیم های کشورهای عربی داشته است.

سرلک که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است با درخواست این باشگاه برای توقف مذاکراتش برای لژیونر شدن روبرو شده است تا بلکه بتوانند او را طبق خواسته یحیی گل محمدی در پرسپولیس حفظ نمایند.

باید دید کوشش باشگاه برای حفظ سرلک تا چه مقدار ای نتیجه بخش خواهد شد و هافبک میانی تأثیرگذار در تاکتیک های گل محمدی حاضر به تمدید قراردادش می گردد.

سرلک پیشنهاد تیم هایی از امارات و قطر را دریافت نموده است و در صورت عدم توافق با پرسپولیس به یکی از دو پیشنهاد خود پاسخ مثبت خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2284

به "مذاکره جدی قطری ها و اماراتی ها با ستاره پرسپولیس ، درخواست سرخ ها از بازیکن تاثیرگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره جدی قطری ها و اماراتی ها با ستاره پرسپولیس ، درخواست سرخ ها از بازیکن تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید