مجوز پرواز تاشکند صادر شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، بعد از پیگیری های بسیار زیاد سازمان هواپیمایی و به گفته جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پرواز تهران تاشکند صادر شد.

مجوز پرواز تاشکند صادر شد

براساس این گزارش جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی پیش از این اعلام کرده بود که در تلاش برای دریافت این مجوز از کشور ترکمنستان است که امیدواریم به زودی آنها دریافت کنیم.

این پرواز از فرودگاه امام تهران برخواسته و بعد از گذشت مدت زمانی به خلبان اعلام شده که اجازه ورود به مرز هوایی کشور تاجیکستان را ندارند؛ بنابراین این پرواز مجبور به بازگشت شده و در نزدیک ترین فرودگاه کشور ایران که مشهد است فرود آمده است.

براساس این گزارش پرواز شماره 3055 شرکت هواپیمایی زاگرس ساعت 6 و 20 دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی را با 170 مسافر به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد، اما به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز از فراز خاک آن کشور، هواپیما به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بازگشت و روی باند متوقف شد.

به گفته بسیاری از مسافران اعلام شده بود که به ما اجازه خروج از هواپیما داده نمی شد و در این گرمای هواپیما، مسافران چند ساعتی است که درون هواپیما بودند.

نارضایتی مسافران از شرکت هواپیمایی!

به گفته برخی از مسئولان و خلبان هواپیما، پرداخت نشدن حق پرواز عبوری پرواز های قبلی و همچنین به دلیل پرداخت نشدن حق ترانزیت هواپیما های این شرکت هواپیمایی از مهم ترین دلایل انجام نشدن این پرواز است.

یکی مسافران بیان نمود: از صبح امروز 170 مسافر این پرواز سرگردان هستند و بدلیل اینکه مهر خروج از کشور روی گذرنامه مسافران خورده شده حتی اجازه ورود به داخل ترمینال مسافری در فرودگاه مشهد هم داده نمی شد و مسافران در داخل هواپیما روی باند چند ساعتی مانده بودند.

این در حالی است که مسئولان فرودگاه مشهد بیان نمودند که با رایزنی های اجرا شده اجازه خروج از مسافران صادر شد و آنها در سالن ترانزیت فرودگاه مشهد مورد پذیرایی قرار گرفتند.

البته مسافران این پرواز همچنان از نحوه پذیرایی این شرکت هواپیمایی ناراضی بودند و اعلام کرده اند که از ساعت 6 صبح تا ساعت یک بعدظهر تنها با یک آب معدنی و بیسکوئیت از ما پذیرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1740

به "مجوز پرواز تاشکند صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز پرواز تاشکند صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید