فوتبال دنیا، روملو لوکاکو: یوونتوس یکی از 3 تیم برتر اروپاست، دوست دارم در سری A بازی کنم

به گزارش مجله سفر به کانادا، فوتبال دنیا - روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد معتقد است یوونتوس یکی از سه تیم برتر حال حاضر اروپاست.

فوتبال دنیا، روملو لوکاکو: یوونتوس یکی از 3 تیم برتر اروپاست، دوست دارم در سری A بازی کنم

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو در گفت وگو با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با اشاره به تقابل تیم های منچستریونایتد و یوونتوس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از انتها یافتن تعطیلات کنونی لیگ های باشگاهی گفت: یوونتوس پروژه فوق العاده ای دارد و روند روبه رشدی در پیش گرفته است. آنها هر سال سعی می نمایند قدرتمندتر بشوند. بدون شک یوونتوس یکی از دو یا سه تیم برتر اروپاست. آنها سرمربی بزرگی - آلگری - را روی نیمکت خود می بینند و در هر پست نیز بازیکنان فوق العاده ای دارند.

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: درست است که کریستیانو رونالدو هم در ترکیب یوونتوس است، اما باید به بازیکنان دیگر آنها هم نگاه کرد. پائولو دیبالا بازیکن موثری برای بانوی پیر بوده و هر چه می گذرد قدرتمندتر هم می گردد، این در حالی است که من عاشق سبک بازی داگلاس کاستا هم هستم. کاستا خرید فوق العاده ای بود و همیشه در دوران حرفه ای اش نشان داده که می تواند تفاوت را رقم بزند. ما در گروه دشواری قرار گرفته ایم، اما منچستریونایتد به دنبال انتها بردن مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه است.

روملو لوکاکو که برادرش، جردن در تیم لاتزیو بازی می نماید، در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داری بازی در سری A را تجربه کنی؟ گفت: چرا که نه؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 88

به "فوتبال دنیا، روملو لوکاکو: یوونتوس یکی از 3 تیم برتر اروپاست، دوست دارم در سری A بازی کنم" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، روملو لوکاکو: یوونتوس یکی از 3 تیم برتر اروپاست، دوست دارم در سری A بازی کنم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روملو لوکاکو: یوونتوس یکی از 3 تیم برتر اروپاست، دوست دارم در سری A بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید