سولاری: برای افرادی که بنزما را از هفته گذشته شناختند، متأسفم، در جهت درستی قرار داریم

به گزارش مجله سفر به کانادا، سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید تیمش در راستا درستی قرار گرفته است.

سولاری: برای افرادی که بنزما را از هفته گذشته شناختند، متأسفم، در جهت درستی قرار داریم

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) با رجحان 3 بر یک در خانه جیرونا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 7 بر 3 جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را کسب کردند، پس از این بازی گفت: بازیکنانم شایسته اعتبار و احترام هستند. آنها عملکرد خیلی خوبی از خود در این دیدار به نمایش گذاشتند، به خوبی روی کار خود متمرکز بودند، سخت جنگیدند و از استعداد خود به بهترین شکل ممکن برای یاری به تیم استفاده کردند. ما هر دو بازی رفت و برگشت را مقابل تیم خیلی خوب و قدرتمندی به رجحان رسیدیم. به نظرم ما کارمان را به خوبی در این دو باری مقابل جیرونا انجام دادیم.

وی اضافه نمود: ما هنوز در سه رقابت مختلف حضور داریم و در هر بازی آن کاری که باید بکنیم را انجام خواهیم دادیم. بازی بعدی هم نبردی دیگر است و باید همان عملکردی را از خود ارائه دهیم که در بازی قبلی ارائه دادیم. سه تیم دیگر بزرگ - بارسلونا، والنسیا و رئال بتیس - به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافته اند که ممکن است ما مقابل هرکدام از آنها قرار بگیریم، به هر حال دو بازی سخت و زیبا در مرحله نیمه نهایی درانتظارمان است که ما سعی می کنیم هیجان و شور خود را در آن بازی ها نشان دهیم. ما در راستا درستی قرار داریم و به جنگیدن مان ادامه خواهیم داد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی اش که به مانند بازی با اسپانیول - در لالیگا - در دیدار برگشت مقابل جیرونا هم دو گل به ثمر رساند، گفت: این هم بنزمایی است که ما سالهاست داریم می بینیم. برای افرادی که کریم را از هفته گذشته شناختند، متأسفم. او بازیکن بسیار مستعد و در خدمت تیم است. بنزما روی فرم است و ما بابت گلزنی او خشنود هستیم.

وی همچنین در مورد ستاره ولزی اش که در این بازی در دقیقه 67 به جای وینیسیوس جونیور به بازی آمد، یادآور شد: بازیکنانی که به دلیل مصدومیت از ترکیب دور بوده اند، احتیاج به زمان دارند تا شرایط ایده آل بازگردند. من تنها می توانم 11 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهم و از سه بازیکن تعویضی استفاده کنم. آرزویم این است که بتوانم تعویض های بیشتری انجام دهم، چون همه بازیکنان تشنه بازی کردن هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 173

به "سولاری: برای افرادی که بنزما را از هفته گذشته شناختند، متأسفم، در جهت درستی قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: برای افرادی که بنزما را از هفته گذشته شناختند، متأسفم، در جهت درستی قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید