سلطانی مهر: داور باید مدافع فولاد را اخراج می کرد، اخراج بازیکن در نتیجه بازی موثر است

به گزارش مجله سفر به کانادا، گروه استان ها- هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی با فولاد گفت: اخراج یک بازیکن در نتیجه یک بازی کاملاً موثر است اما عکس العمل داور در مقابل خطای بازیکن فولاد کافی نبود و باید او را اخراج می کرد.

سلطانی مهر: داور باید مدافع فولاد را اخراج می کرد، اخراج بازیکن در نتیجه بازی موثر است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد سلطانی مهر پس از شکست تیمش مقابل فولاد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر 2 تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. در نیمه نخست موقعیت های خوبی داشتیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم اما فولاد روی یک تک موقعیت به گل رسید.

وی ادامه داد: در یک صحنه مدافع فولاد روی بازیکن ما خطا کرد اما داور برای گرفتن خطا دچار تردید شد. در آن صحنه مهاجم تیم ما کاملاً تک به تک بود، اما داور فقط خطای مدافع را خاطرنشان کرد و هیچ جریمه ای برای او در نظر نگرفت و به بازیکن فولاد هیچ کارتی نشان نداد، در حالی که هفته گذشته در بازی فولاد و طرفدار مشابه همین صحنه رخ داد و داور آن بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی گفت: اخراج یک بازیکن در نتیجه یک بازی کاملاً موثر است. یک هفته برای این بازی زحمت می کشیم اما به وسیله داوران نادیده گرفته می گردد و نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می خورد. با این حال این بازی به اتمام رسیده و کوشش خواهیم کرد 3 امتیاز بازی بعدی را به دست آورده و در بین تیم های بالای جدول قرار بگیریم.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1985

به "سلطانی مهر: داور باید مدافع فولاد را اخراج می کرد، اخراج بازیکن در نتیجه بازی موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی مهر: داور باید مدافع فولاد را اخراج می کرد، اخراج بازیکن در نتیجه بازی موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید