سرقت 400 میلیونی دختر خانواده به دلیل مخالفت با خواستگار

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از شناسایی سارقی که به بهانه مخالفت خانواده اش با خواستگار وی، 400 میلیون تومان وجه و طلا از خانه سرقت نموده بود اطلاع داد.

سرقت 400 میلیونی دختر خانواده به دلیل مخالفت با خواستگار

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در این باره اظهار کرد: بیست و سوم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: شاکی گفت که 400 میلیون تومان وجه نقد و طلا از منزلش سرقت شده است. در آنالیز صحنه سرقت، احتمال داخلی بودن سرقت بیشتر و توسط کارآگاهان شناسایی شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی دختر شاکی را به عنوان دزد شناسایی کردند، گفت: با دستگیری متهم، وی اعتراف کرد که به علت مخالفت خانواده با خواستگارش به نام محمد، نقشه سرقتی را برای انتقام از خانواده خود کشیده است. او با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول ها را سرقت نموده بود و تمام اموال را در اختیار یکی از دوستانش به نام سمیرا به امانت برده بود.

وی اضافه نمود: در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد. او نیز با تکرار همان صحبت های نازنین همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد.

سرهنگ علی کنجوریان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و کشف کلیه اموال، پرونده به دادسرا ارسال و با توجه به رضایت شاکی، هر دو متهم آزاد و پرونده مختومه شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1441

به "سرقت 400 میلیونی دختر خانواده به دلیل مخالفت با خواستگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 400 میلیونی دختر خانواده به دلیل مخالفت با خواستگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید