راه اندازی خط کشتیرانی از چابهار به عمان

به گزارش مجله سفر به کانادا، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به راه اندازی خط کشتیرانی به وسیله چابهار به عمان در زمان ارسال مرسولات پستی به کشورهای عربی صرفه جویی می گردد.

راه اندازی خط کشتیرانی از چابهار به عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، علی اوسط هاشمی امشب در دیدار با مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات پست سیستان و بلوچستان، گفت: پست به عنوان یک شبکه امن، امانتدار مردم است و شبکه های اجتماعی با توجه به افشاگری، نمی توانند رازدار انسان و جایگزین پست باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان راز ماندگاری پست را در امانتداری آن برشمرد و گفت: هیچ شبکه ای نمی تواند این ارزش را از پست بگیرد بلکه با بودن بر این موضع می توان سهم خود را با خلاقیت و نوآوری در مبادلات پستی و آشنایی عمیق به احتیاجهای ضروری زمان وسعت بخشید.

وی اعلام نمود: گوگل بین شبکه های اجتماعی مجازی با انجام کار پستی حلقه وصل در زمان خویش با سرعت سازگار با خواسته مخاطب است که در صورت یک اتفاق کوچک سخن از ضرر اقتصادی نجومی اعلام می گردد.

هاشمی افزود: کنار این چنین پدیده های ارتباطی نو شرط ماندگاری بر پایه خلاقیت، تحول و نوآوری در پست پایدار است.

وی با اشاره به اینکه سال جاری 100هزار میلیارد تومان تجارت الکترونیک در کشور هدف گذاری شده، اعلام کرد: برای افزایش سهم استان از این میزان با به کارگیری مشاوران آشنا به دانش روز و ایجاد اتاق های فکر پشتوانه منطبق با احتیاج زمان باشید.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با استفاده از پست دریایی با توجه به راه اندازی خط کشتیرانی به وسیله چابهار به عمان در زمان ارسال مرسولات پستی به کشورهای عربی صرفه جویی می گردد.

هاشمی با بیان به عنوان استاندار بدون ارتباط با فضای مجازی و شناخت مخاطبان نمی توانم پیروز باشم، گفت: امروز هیچ صاحب قدرتی نمی تواند برای خود دیوار ایجاد کند، زیرا با وسایل ارتباطی جدید در اختیار مردم، گوش های قدرت باید به گوش باشند تا از دریای اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی مجازی جریان دارد برداشت نمایند و مصونیت و امنیت کاری خویش را با احترام به آرای در گردش و مطالبات مردم جست وجو نمایند.

وی افزود: به عنوان مسئول تأمین امنیت مردم، در صورتی از امنیت برخوردار هستیم که گوش شنوا داشته باشیم.

پیشرفت خوب پروژه ملی استاندارد مکانی gnaf

غلامحسین غلامیان نیز در این دیدار گفت: پروژه ملی استاندارد مکانی gnaf به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در سطح ملی به شرکت پست واگذار شده و پیشرفت خوبی در سطح کشور و استان داشته است.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات مهم پست کشور را تهیه پکیج یکسان برای موزعان پست با یک تیپ واحد و مجهز به تبلت با حذف کاغذ و دفاتر نامه رسانی اعلام کرد و افزود: استفاده از تکنولوژی روز ضمن افزایش در سرعت و دقت در کار موجب کاهش مصرف کاغذ شده است.

غلامیان با اشاره به انعقاد قرارداد با هواپیمایی با هدف تسریع در ارسال مرسولات پستی گفت: مرسولات پستی ظرف 24 تا 48 ساعت در سراسر کشور توزیع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 524

به "راه اندازی خط کشتیرانی از چابهار به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط کشتیرانی از چابهار به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید