بیش از 9هزار نفر تا به امروز برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ثبت نام نموده اند

به گزارش مجله سفر به کانادا، سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا کنون 9 هزارو 427 نفر بر اساس سوابق تحصیلی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه ها ثبت نام نموده اند.

بیش از 9هزار نفر تا به امروز برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ثبت نام نموده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: ثبت نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) از روز یکشنبه پنجم مردادماه 99 شروع شده است و تا روز یکشنبه دوم شهریورماه 99 ادامه خواهد داشت.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیان میتواند به وسیله سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) اقدام نمایند.

وی در انتها گفت: تا کنون 9 هزارو 427 نفر بر اساس سوابق تحصیلی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه ها ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1166

به "بیش از 9هزار نفر تا به امروز برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ثبت نام نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9هزار نفر تا به امروز برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ثبت نام نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید