اوجاقی: نمایشی از اقتدار ووشو ایران را به رخ چینی ها کشیدیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، حسین اوجاقی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با 5 ورزشکار در بخش ساندای مردان به چین آمدیم و در مهد ووشو دنیا پیروز به کسب 5 مدال طلا شدیم، اعضای تیم ملی زحمات زیادی را در این مدت متحمل شدند و به خوبی مزد این زحمات را در این میدان سخت و سخت با کسب مدال طلای خوشرنگ کسب کردند.

اوجاقی: نمایشی از اقتدار ووشو ایران را به رخ چینی ها کشیدیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

وی ادامه داد: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ووشو دنیا می افتد که یک کشور در مهد ووشو دنیا پیروز به کسب عنوان قهرمانی می گردد و این مهم به دست مردان پرتلاش و سخت کوش ایرانی رخ داد. داشتن چنین تیم پرقدرتی آرزوی هر کشوری است و من به این جوانان می بالم.

سرمربی تیم ملی اضافه نمود:در بخش ساندا هشت بار پرچم ایران اسلامی به اهتزار در آمد و هشت بار سرو پرافتخار کشور عزیزمان در سالن طنین انداز شد که این خود افتخار بزرگی است. امیدوارم این روند پیروزیت در سالهای آینده نیز ادامه یابد.

اوجاقی در خاتمه گفت: جای تشکر دارد از همه کسانی که در این جهت ما را کمک دادند. خیلی ها برای پیشرفت ووشو ایران در جای جای ایران اسلامی زحمت کشیده اند، از راس فدراسیون دکتر علی نژاد گرفته تا سایر نفرات فدراسیون و کادر فنی و مربیان این قهرمانان و من دست تک تک آنها را می بوسم و از آنها تشکر می کنم.

تیم ملی ووشو ایران با کسب هشت مدال طلا با اقتدار عنوان قهرمانی را در بخش ساندای رقابتهای قهرمانی دنیا به خود اختصاص داد. چینی ها نیز در این بخش با شش طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شدند. و ویتنام هم با یک طلا، دو نقره و دو برنز سوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 491

به "اوجاقی: نمایشی از اقتدار ووشو ایران را به رخ چینی ها کشیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: نمایشی از اقتدار ووشو ایران را به رخ چینی ها کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید