اسیدپاشی به پسر 21 ساله در یک خیابان مشهد ، اسیدپاش کوئیک سوار نقاب به صورت داشت ؛ سر و صورتش را با شال پوشانده بود!

به گزارش مجله سفر به کانادا، ظهر آدینه گذشته راننده یک کوئیک سفیدرنگ به جوان 21 ساله ای نزدیک شد و پس از پاشیدن اسید روی سر و صورت او از محل گریخت.

اسیدپاشی به پسر 21 ساله در یک خیابان مشهد ، اسیدپاش کوئیک سوار نقاب به صورت داشت ؛ سر و صورتش را با شال پوشانده بود!

به گزارش خبرنگاران، این حادثه هولناک هنگامی در گزارش ماموران کلانتری الهیه مشهد ثبت شد که جوانی به نام محمد - ب مدعی شد ظهر آدینه گذشته در بولوار الهیه نبش خیابان شهید غفاری دوست 7 در حال تردد بودم که ناگهان جوان نقابداری که صورت خود را با شال پوشانده بود از داخل یک دستگاه کوئیک سفیدرنگ به سر و صورتم اسید پاشید و از محل متواری شد.

ماموران کلانتری با مشاهده شرایط اسفبار جوان 21 ساله، بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و جوان مصدوم را به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.

دقایقی بعد ماجرای اسیدپاشی در بی سیم های پلیس پیچید و با توجه به اهمیت موضوع و صدور دستوری ویژه از سوی قاضی خدابنده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) تحقیقات بیشتر در این باره به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد.

آنالیز های مقدماتی نیروهای انتظامی بیانگر آن بود که خودروی کوئیک سفیدرنگ در کنار جوان 21 ساله عابر توقف نموده و راننده آن بطری حاوی مایع اسیدی (خورنده) را به صورت وی پاشیده است.

بعلاوه جوان مصدوم که در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) تحت مداوا قرار گرفته است به عوامل انتظامی گفت: این حادثه حدود ساعت 11 قبل از ظهر رخ داد اما من با کسی اختلاف نداشتم!

تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاشی ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2309

به "اسیدپاشی به پسر 21 ساله در یک خیابان مشهد ، اسیدپاش کوئیک سوار نقاب به صورت داشت ؛ سر و صورتش را با شال پوشانده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسیدپاشی به پسر 21 ساله در یک خیابان مشهد ، اسیدپاش کوئیک سوار نقاب به صورت داشت ؛ سر و صورتش را با شال پوشانده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید