کم تجربگی بازیکنانم باعث شد کم بیاوریم، گل اول سپاهان قطعا هند بود

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، مهرداد خادمی عصر امروز دوشنبه در کنفرانس خبری انتها بازی جام حذفی خیبر و سپاهان با اشاره به اینکه تنها ما نیستیم که در مقابل هافبک های با تجربه سپاهان در دقایقی کم فروغ بودیم، گفت: اگر در 20 دقیقه نخست این دیدار می توانستیم دوام بیاوریم و گل نمیخوردیم تا حدودی شرایط بهتر می شد.

کم تجربگی بازیکنانم باعث شد کم بیاوریم، گل اول سپاهان قطعا هند بود

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

وی با بیان اینکه مهدی کیانی هافبک تیم سپاهان نبض این تیم است و قرار بود این بازیکن را بگیریم و در دقایقی پیروز نبودیم، توضیح داد: این تیم در هر کجا که گیر میکرد تعویض های باتجربه به دادش می رسید اما با این حال زندگی ادامه دارد و به فکر بازی های لیگ هستیم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه سعید آقایی محروم بود و دیشب با مصدومیت شایان مصلح یک قانون من درآوردی صادر شد که او می تواند در جام حذفی شرکت کند، اضافه نمود: تاکید داشتیم که زمین را به سپاهان بدهیم و فضاها را ببندیم اما متاسفانه پیروز نبودیم.

خادمی با اشاره به اینکه بازیکنان باتجربه مشخص می نماید که بازی برد باشد، گفت: تیم سپاهان خط حمله قوی داشتند اما از همه بازیکنان خود راضی هستم.

وی با بیان اینکه سه اشتباه داشتیم که منجر به گل شد، توضیح داد: تماشاگر ها عالی بودند و از همه تشکر می کنم.

خادمی با اشاره به اینکه گل اول سپاهان قطعاً خطای هند بود، گفت: با یک حرکت کوچک تیم بی تجربه به هم می ریزد.

وی ادامه داد: بعضی بازیکنان تیم خیبر بیش از 500 نفر تماشاگر تا کنون ندیده بودند و این کم تجربگی بازیکنان باعث شد کم بیاوریم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد تاکید نمود: جام حذفی تمام شد، فکر ما باید لیگ باشد و امیدوارم طرفداران مثل امروز ما را حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 457

به "کم تجربگی بازیکنانم باعث شد کم بیاوریم، گل اول سپاهان قطعا هند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم تجربگی بازیکنانم باعث شد کم بیاوریم، گل اول سپاهان قطعا هند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید