کشتی گیران در اهواز برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می کنند

به گزارش مجله سفر به کانادا، هادی عامل در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی تختی در گفت وگو با خبرنگاران بیان نمود: در این رقابت ها 137 کشتی گیر حضور پیدا کردند که 9 کشتی گیر از ارمنستان، سه کشتی گیر از تونس، 42 کشتی گیر از خوزستان و بقیه شرکت کنندگان از شهرهای دیگر کشورمان در این مسابقات شرکت کردند.

کشتی گیران در اهواز برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می کنند

وی با اشاره به اینکه به خاطر شرایط کرونایی تیم های کمتری در این دوره از رقابت ها شرکت کردند، گفت: رقابت ها خیلی گرم و پرشور در اهواز در حال پیگیری است و همه کشتی گیران برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می کنند.

وی در ادامه اهمیت این مسابقات را بسیار بالا دانست و افزود: مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و مسابقات جهانی که در پیش رو هستند، انگیزه کشتی گیران را بالا برده است و همه با آمادگی تمام در این مسابقات حاضر شدند.

گزارشگر کشتی با بیان اینکه خوزستانی ها میزبانی بسیاری خوبی داشتند، عنوان کرد: امیدواریم مسابقات جام تختی در سال های آینده با از بین رفتن ویروس کرونا تعداد شرکت کنندگان و کشتی گیران خارجی بیشتر برگزار شود تا در حد و اندازه نام جهان پهلوان تختی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2052

به "کشتی گیران در اهواز برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران در اهواز برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید