کامبک رویایی شاگردان سیمئونه و وداع زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش مجله سفر به کانادا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پیروز شد در وقت های اضافه لیورپول انگلیس را شکست دهد و راهی مرحله بعد گردد.

کامبک رویایی شاگردان سیمئونه و وداع زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، در ادامه ملاقات های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان اتلتیکو مادرید بود که این ملاقات با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید و با توجه با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو در مادرید، شاگردان کلوپ از این جام حذف شدند.

در این مسابقه ابتدا واینالدوم هافبک هلندی لیورپول با ضربه سر در دقیقه 43 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا همه چیز در مجموع 2 ملاقات رفت و برگشت مساوی گردد.

حملات اتلتیکو در نیمه دوم نتیجه نداد و بازی با همین نتیجه یک بر صفر در طول 90 دقیقه به انتها رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده گردد. در وقت اضافه روبرتو فیرمینو در دقیقه 94 گل دوم را نیز برای میزبان به ثمر رساند، اما تنها سه دقیقه بعد، مارکوس یورنته گل اول اتلتیکو در این بازی را به ثمر رساند تا حساب کار در مجموع 2 ملاقات 2 بر یک گردد. با این نتیجه شاگردان سیمئونه به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود می کردند به همین دلیل قهرمان فصل گذشته اروپا، سراپا حمله شد، اما باز هم روخی بلانکوس بود که با گلزنی دوباره مارکوس یورنته تعویض طلایی سیمئونه در دقیقه 105 بازی را 2 بر 2 کرد تا کار تقریبا برای لیورپول تمام گردد.

حملات شاگردان کلوپ در نیمه دوم وقت های اضافه هم نتیجه نداشت و در آخرین ثانیه های بازی، آلوارو موراتا دیگر تعویض طلایی سیمئونه گل سوم را هم برای مادریدی ها زد تا بازی 3 بر 2 و در مجموع دو ملاقات، 4 بر 2 گردد.

با این نتیجه، مدافع عنوان قهرمانی نیز مانند نایب قهرمان فصل گذشته (تاتنهام)، وداعی زودهنگام با رقابت های این فصل داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 871

به "کامبک رویایی شاگردان سیمئونه و وداع زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک رویایی شاگردان سیمئونه و وداع زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید