پیرلو: می خواهیم شکست قبلی را مقابل فیورنتینا جبران کنیم، رونالدو همواره می خواهد عالی کار کند

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از آمادگی تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جبران شکست نیم فصل اول مقابل فیورنتینا سخن گفت.

پیرلو: می خواهیم شکست قبلی را مقابل فیورنتینا جبران کنیم، رونالدو همواره می خواهد عالی کار کند

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو در آستانه ملاقات فردا (یکشنبه) شاگردانش در خانه فیورنتینا در هفته سی وسوم سری A ایتالیا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: از روحیه ای که هر یک از بازیکنانم نشان داده اند، متقاعد شده ام که می توانیم به هدف مان برسیم. ما فقط یک هدف در ذهن مان داریم و آن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

وی همچنین درباره رویارویی با بنفش پوشان فلورانس گفت: ما با تیمی بازی داریم که برای جلوگیری از سقوط به سری B می جنگد. ما اولین شکست فصل مان را مقابل همین فیورنتینا در ماه دسامبر متحمل شدیم، ملاقاتی که ما بیشتر زمان بازی را (به خاطر اخراج کوادرادو در دقیقه 18) 10 نفره بودیم. به طور طبیعی تمایل را داریم که در مقابل تیمی که از نظر تاریخی همواره رقیب یووه بوده است، شکست قبلی را جبران کنیم. من انتظار بازی فوق العاده ای را دارم و امیدوارم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

پیرلو در بخش دیگری از صحبت هایش تأکید کرد فدریکو کیه زا به دلیل مصدومیت در بازی فردا راه راه پوشان تورین را همراهی نخواهد کرد، اما جورجو کیه لینی و آدرین رابیو در ترکیب اصلی خواهند بود. او همچنین تأکید کرد آرون رمزی که اخیراً مشکلاتی فیزیکی داشته، در ملاقات فردا می تواند فرصت بازی پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس همچنین درباره دو مهاجم تیمش یادآور شد: دیبالا حالا بهتری بازی می نماید و می توان دید که پاهای او بهتر حرکت می نمایند. این اولین فصل همکاری من با رونالدو است و رابطه بسیار خوبی با او دارم. کریس همواره می خواهد عالی کار کند و حتی در تمرینات هم عصبانی می گردد. او همواره می خواهد از هم تیمی هایش حمایت کند و نماینده مثبتی برای بچه ها باشد.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که نمی ترسید از اینکه در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ممکن است یوفا شما را بابت قصد برای شرکت در سوپرلیگ اروپا، از حضور در این رقابت ها محروم کند؟، گفت؟: نه ما ترسی از این بابت نداریم. ما تمرکزمان روی کار خودمان است و متقاعد شده ایم که می توانیم فصل را با رسیدن به تمامی اهداف مان به خاتمه ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1660

به "پیرلو: می خواهیم شکست قبلی را مقابل فیورنتینا جبران کنیم، رونالدو همواره می خواهد عالی کار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: می خواهیم شکست قبلی را مقابل فیورنتینا جبران کنیم، رونالدو همواره می خواهد عالی کار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید