پورموسوی: مردم بزرگ خوزستان! سرباز شماییم و در عمان به یادتان هستیم، 3 امتیاز بازی با الفتح را می خواهیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که اعضای این تیم مقابل تمام سختی ها، کمبودها و بی مهری ها تسلیم نشدند.

پورموسوی: مردم بزرگ خوزستان! سرباز شماییم و در عمان به یادتان هستیم، 3 امتیاز بازی با الفتح را می خواهیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل الفتح عربستان در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا به شرف، غیرت و تعصب بازیکنانم، همکارانم در کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و همچنین سرپرست زحمتکش تیم درود می فرستم.

وی اضافه نمود: اعضای تیم ما در طول این فصل مقابل تمام سختی ها، کمبودها، مسائل و از همه مهم تر بی مهری ها تسلیم نشدند و با قدرت ایستادگی کردند تا بتوانند امروز برای سربلندی و عزت مردمانی بازی نمایند که در دو سه روز گذشته در شرایط سختی زندگی می نمایند و حتی نفس کشیدن در آنجا سخت و سخت شده است.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: مردم عزیز و سرافراز استانم، خوزستان بدانید اگرچه ما در عمان هستیم، اما قلب، روح و جان مان مطلق به شما و به یاد شما خواهد بود و مفتخریم که سرباز شما هستیم و حتی یک لحظه شما را فراموش نخواهیم کرد. از همه دوستان و کسانی که یاری کردند تا این تیم امروز همچنان ایستاده باشد، تشکر می کنم. به خصوص از اداره خدمات گروه ملی، رسانه ها و طرفداران متعصب استقلال خوزستان، ریاست محترم هیئت فوتبال و اعضای آن، مدیر کل ورزش و جوانان استان، کانون مربیان استان، پیشکسوتان عزیز استان و همچنین استاندار عزیز و متعصب خوزستان باید تشکر کنم.

پورموسوی در مورد اینکه بازی در آسیا شرایط خاص خودش را دارد و با این شرایط گروهی که در آن واقع شده است را چطور می بینید، گفت: نمی توان گفت کدام گروه آسان است یا سخت. همه تیم های شرکت نماینده قهرمان کشورشان هستند که توانسته اند سهمیه کسب نمایند. امیدوارم در کنار بازی جوانمردانه بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. اگرچه در عمان بازی می کنیم، اما ما میزبان هستیم و به همه خیر مقدم می گوییم. امیدوارم با یاری نمایندگان AFC میزبان خوبی باشیم.

وی تأکید کرد: از دولت و فدراسیون فوتبال عمان بابت همکاری شان با ما برای برگزاری این بازی تشکر می کنم. در مورد الفتح هم باید بگویم آنها تیم خوبی هستند که بازی پلی آف آنها برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و دو بازی آخرشان در لیگ عربستان را دیده ایم و نکاتی را یادداشت نموده ایم. امیدوارم از این آنالیزی که از بازی آنها داشتیم، بتوانیم برای پیروزی مان استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 552

به "پورموسوی: مردم بزرگ خوزستان! سرباز شماییم و در عمان به یادتان هستیم، 3 امتیاز بازی با الفتح را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: مردم بزرگ خوزستان! سرباز شماییم و در عمان به یادتان هستیم، 3 امتیاز بازی با الفتح را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید