پاسخ رد دوستی مهر به ایتالیا و ساحل عاج، بازی نوجوانان با هامبورگی ها قطعی شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پیشنهاد ایتالیا و ساحل عاج برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیمش را رد کرد.

پاسخ رد دوستی مهر به ایتالیا و ساحل عاج، بازی نوجوانان با هامبورگی ها قطعی شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های نوجوانان ایتالیا و ساحل عاج که مانند ایران در جام جهانی زیر 17 سال امارات حضور دارند، برای بازی محبت آمیز در امارات و پیش از شروع جام جهانی پیشنهادهای خود را ارائه دادند اما علی دوستی مهر با توجه به اینکه زمان پیشنهادی این 2 تیم در فاصله چند روز مانده به شروع جام جهانی بود، آن را رد کرد. سرمربی تیم نوجوانان با اعتقاد بر احتمال مصدومیت بازیکنان ایران قید بازی با این 2 تیم را زد. علاوه بر ایتالیا و ساحل عاج 2 تیم دیگر حاضر در جام جهانی نوجوانان نیز پیشنهاد مشابهی داشتند که دوستی مهر آنها را رد کرد. بدین ترتیب 5 دیدار اردوی آلمان تنها دیدارهای تدارکاتی نوجوانان پیش از جام جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، در همین حال بازی تیم نوجوانان ایران با جوانان هامبورگ در آلمان نیز قطعی شده است. با رایزنی های مهدی مهدوی کیا تاکنون 2 باشگاه آرمینیا بیله فلد و هامبورگ برای بازی تیم های رده جوانان خود با نوجوانان ایران پاسخ مثبت داده و رایزنی با باشگاه های شالکه، گلادباخ، دوسلدورف، دورتموند و کلن هم ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 383

به "پاسخ رد دوستی مهر به ایتالیا و ساحل عاج، بازی نوجوانان با هامبورگی ها قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رد دوستی مهر به ایتالیا و ساحل عاج، بازی نوجوانان با هامبورگی ها قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید