پارک ویژه مسافر توسط شهرداری خوی احداث می شود

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار خوی گفت: پارک ویژه مسافر توسط شهرداری خوی احداث می شود.

پارک ویژه مسافر توسط شهرداری خوی احداث می شود

شهردار خوی در گفت و گو با خبرگزاری خبرنگاران آذربایجان غربی ضمن اعلام این مطلب گفت: از شاخص های مهم سیستم گردشگری شهری، ایجاد زیرساخت های لازم و تعریف پروژه های مختلف براساس نیازهای شهر و پیش بینی خدمات مختلف رفاهی و تفریحی است که مسافرین و علاقمندان بتوانند از فضاهای ایجاد شده بیشترین بهره را داشته باشند.

اکبرزاده گفت: پیش بینی نیازهای مسافرین بر مبنای احداث مراکز اقامتی با سطوح سرویس دهی مختلف امروز نیاز شهر خوی بوده و احداث مراکز رفاهی و تفریحی که بصورت موقت از سوی مسافرین مورد استفاده قرار بگیرد نیز از ملزومات مهم رشد گردشگری، توسعه شهر و ایجاد فضاهای شهری است.

وی اضافه نمود: پس از مطالعه و بررسیهای اجرا شده در خصوص تعریف پروژه ویژه ای برای ارائه خدمات رفاهی برای مسافرین، احداث پارک مسافر در امتداد راستا پل تاریخی خاتون و ابتدای کمربندی شهید حجازیفر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار خوی گفت: پارک مسافر در مساحتی نزدیک به 26000متر مربع در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی شهر احداث می شود و در این پارک، فضاهای سبز، محل بازی بچه ها، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی برای 155 دستگاه خودرو، سکوهای نشیمن و آلاچیق ها، سرویس های بهداشتی سرد و گرم، نمازخانه پیش طراحی شده است.

وی گفت: این پارک بصورت دو منظوره هم از سوی شهروندان و هم از سوی مسافرین در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار میگیرد و مبلمان شهری ویژه و نورپردازی مختلفی نیز در این پروژه پیش بینی شده است.

اکبرزاده گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب پیش بینی شده امتداد راستا در حال بهسازی پل خاتون و محل نصب الِمان کاروان شتر به پارک مسافر پیوند می خورد.

شهردار خوی گفت: این دو فضای ارزشمند خواهد توانست توجه علاقمندان را به سوی خود جلب نماید و مسافرین همراه با استفاده از امکانات پارک مسافر از پل تاریخی خاتون، المان کاروان و در نهایت از فضای احداث شده پارک کوهستانی نیز بازدید و استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1372

به "پارک ویژه مسافر توسط شهرداری خوی احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ویژه مسافر توسط شهرداری خوی احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید