هفتمین نشست استپ پیرامون همه گیری ویروس کرونا مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، هفتمین دوره نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در روز های 29 اردیبهشت و 8 خرداد 1399 به صورت مجازی و با هدف آنالیز چالش های موجود در فرایند مقابله با شیوع کرونا برگزار می گردد.

هفتمین نشست استپ پیرامون همه گیری ویروس کرونا مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با همکاری آژانس علوم، فناوری و تحقیقات سنگاپور (ASTAR)، هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) را به منظور فراهم کردن بستر هایی برای فراوری علم و اشاعه آن و ارائه فرصت های شبکه سازی در شرایط همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می کند.

این نشست با مضمون همکاری علمی و فناوری برای حلّ چالش ویروس کرونا در روز های 29 اردیبهشت و 8 خرداد 1399 برگزار می گردد و طی آن، سخنرانی های کلیدی و بحث های گروهی با موضوعاتی در زمینه های مختلف علم و فناوری از جمله اشتراک گذاری تجربیات و مشاهدات کادر پزشکی کشور های اسلامی در مقابله با بیماری کووید-19 و اکتشافات علمی، نوآوری های فناورانه و راهبرد ها در مواجهه با چالش ویروس کرونا ارائه خواهد شد.

این برنامه بخش های تکمیلی مجازی مانند میزگرد مدیران ارشد، کارگاه ها و گفتگوها را نیز دربردارد. همچنین از پژوهشگران دعوت می گردد که مقالات خود را تا 29 اردیبهشت 1399 به آدرس www.step.mstfdn.org ارسال کنند. بهترین مقالات در مجله الکترونیکی پزشکی شیراز، مجله بین المللی علوم کشاورزی و زیست شناسی و مجله مدیریت سیاست علم و فناوری منتشر خواهد شد.

در این دوره از نشست 23 نهاد و دانشگاه بین المللی ازجمله سازمان بهداشت دنیای (WHO)، کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران و فرهنگستان علوم کشور های درحال توسعه (TWAS) و جامعه پیشرفت علم و فناوری در دنیا عرب (SASTA) مشارکت دارند.

برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) بستری است که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف گسترش شبکه علمی در میان بازیگران عرصه علم، فناوری و نوآوری دنیا اسلام سازماندهی شده است و در قالب برگزاری رویداد های بین المللی، زمینه را برای تقویت، هم افزایی و رشد همکاری های علمی مهیا می سازد. این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فرصت های همکاری برای پژوهش های مشترک را ارائه نموده است و بستری برای بحث های دقیق در زمینه علم و فناوری و تبادل تجربیات راهبردی با کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1011

به "هفتمین نشست استپ پیرامون همه گیری ویروس کرونا مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین نشست استپ پیرامون همه گیری ویروس کرونا مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید