جابجایی پرسپولیس تا این لحظه، شهریار مغانلو امشب پرتغال را ترک می نماید خبرنگاران

به گزارش مجله سفر به کانادا، مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس امروز پرتغال را به مقصد ایران ترک نموده تا قرارداد خود را با این تیم نهایی کند.

جابجایی پرسپولیس تا این لحظه، شهریار مغانلو امشب پرتغال را ترک می نماید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهریار مغانلو یکی از مهم ترین اهداف پرسپولیس برای جابجایی زمستانی بود. این مهاجم اول فصل هم مد نظر سرخپوشان قرارداشت اما ترجیح داد فوتبالش را در اروپا دنبال کند و به تیم سانتاکلارا پرتغال پیوست. با این حال باشگاه پرسپولیس باز هم از جذب مغانلو نا امید نشد و جذب این مهاجم را برای جابجایی زمستانی هم در اولویت قرار داد.

باشگاه هفته گذشته با این بازیکن به توافق نهایی رسید اما به خاطر اینکه او تحت قرارداد سانتاکلارا بود، جلب رضایت باشگاه پرتغالی نیز لازم بود. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس توانست رضایت باشگاه سانتاکلارا را نیز جلب کند تا مقدمات بازگشت این بازیکن به ایران فراهم گردد.

از این رو این مهاجم 26 ساله بعد از ظهر امروز - پنجشنبه - کشور پرتغال را به مقصد ایران ترک می نماید. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، مغانلو فردا قرارداد خود را با پرسپولیس رسمی می نماید. موضوع مهم در این انتقال این است که باشگاه پرسپولیس این بازیکن را با قراردادی دائمی به خدمت خواهد گرفت.

این مهاجم بلندقامت در لیگ بیستم توانست عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1543

به "جابجایی پرسپولیس تا این لحظه، شهریار مغانلو امشب پرتغال را ترک می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی پرسپولیس تا این لحظه، شهریار مغانلو امشب پرتغال را ترک می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید