مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

به گزارش مجله سفر به کانادا، از نظر بهرام رادان یک بازرگان در دنیای امروز که مسائل اقتصادی گریبان گیر اکثر کشورها شده است، چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا در بین همکارانش بهترین گردد؟

مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

اگر دست خودت بود دوست داشتی در کدام فیلم سینمایی ایران که تا امروز ساخته شده نقش تهیه نماینده را داشته باشی؟

بعضی موقع ها بازیگران در فیلمی بازی می نمایند که از نظر هنری جالب نیست؛ این در تمام دنیا یک مسئله طبیعى است. بازیگر هم مثل دیگر گروه ها، فیلمنامه را می خواند و تصمیم می گیرد که حداکثر کوششش را بکند تا یک اثر خوب خلق گردد، حالا به هر دلیل در مرحله ساخت این اتفاق نمی افتد؛ به نظرم، مقصر چنین اتفاقی تمام تیم است، نه یک شخص! ولی آنی که در بعضی مواقع باعث به جوش آمدن خون هوادارانش می گردد، شاید بازى در فیلم هایی است که نیت ساختن شان خلق یک اثر هنرى نیست. مردم هم حق دارند عصبانى بشوند، چون مردم هنرمند را به آن صندلی می رسانند و همان مردم هم هستند که می توانند آن را سلب نمایند.

اتفاقا من بسیار موافق شراکت هستم و اینکه می گویند اگر شراکت خوب بود، خدا هم برای خودش شریک می گرفت، از آن ضرب المثل هایی است که به نظر من اشتباه است، یعنی از آن اشتباه های مصطلح است! اگر اینطوری باشد، ما هم می گوییم اگر زوج داشتن خوب بود، خب خدا هم باید یک زوج داشت! پس نتیجه می گیریم هیچ کس از فردا ازدواج نکند! آدم باید در انتخاب شریکش و قراردادهاى اولیه، همه جوانب را بسنجد تا بعدها اختلافی به وجود نیاید و هر دو طرف به واسطه آن منفعتی که دارند، با هم یکسان فکر نمایند و سعی نمایند حداکثر کوشش خود را براى رسیدن به هدفشان انجام بدهند.

منبع مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1950

به "مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید