مقاله: بازسازی و تعمیرات خانه چه تاثیری بر قیمت خانه دارند؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، بازسازی همیشه حس و حال آرامش بخشی به افراد ساکن خانه می دهد. حتی فکر کردن به بازسازی باعث هیجان می شود. بازسازی ساختمان را می توان به دو بخش تقسیم کرد. یکی بازسازی سازه ای و ساختاری و دیگری بازسازی تزئینی.

مقاله: بازسازی و تعمیرات خانه چه تاثیری بر قیمت خانه دارند؟

اما در ایران ارائه ای عدد دقیق کاری بسیار سخت است. اما طی بررسی های به عمل آمده از صاحبنظران و افرادی که در حوزه ملک و مسکن فعالیت می کنند بازسازی کامل خانه چیزی حدود 5 تا 12 درصد بر ارزش ملک می افزاید.

بازسازی تزئینی در مواردی مانند تعویض کفپوش که خود شامل پارکت و سرامیک و سنگ، رسیدگی به دیوار که خود شامل تغییر رنگ، کاغذ دیواری و سنگ کردن، تعمیرات جزئی برای زیبایی بیشتر مثل تغییر سرویس بهداشتی و روشویی، سقف خانه، نورپردازی درون ساختمان و طراحی آشپزخانه و کابینت صورت می پذیرد.

به مجموعه فعالیت هایی که به صورت کلی یا جزئی، تغییراتی در سازه و ظاهر بنای ساختمان را ایجاد می کند، بازسازی می گویند. هدف اصلی بازسازی افزایش کارایی و عمر ساختمان است. اما سوال اینجاست که بازسازی خانه بیشتر در چه مواقعی ضرروری است؟

سرویس بهداشتی هم از این قضیه مستثنی نیست. تعویض سرویس بهداشتی، روشویی، کاشی و سنگ سرویس باعث تغییر قیمت خانه می شود. برای حمام هم می توان کارهایی انجام داد. تغییر دوش حمام، مصالح کف و دیوار و همچنین تغییر وان از کارهای تاثیرگذار است.

منبع مقاله: بازسازی و تعمیرات خانه چه تاثیری بر قیمت خانه دارند؟

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1698

به "مقاله: بازسازی و تعمیرات خانه چه تاثیری بر قیمت خانه دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی و تعمیرات خانه چه تاثیری بر قیمت خانه دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید