مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر امکان پذیر است

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - رئیس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور بابیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال 1399 به 3000 میلیارد تومان رسید، گفت عموم هموطنان نیکوکار کشورمان می توانند با پیوستن به طرح آجر به آجر در مدرسه سازی مشارکت نمایند.

مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر امکان پذیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به شروع پویش آجرهای مهربانی همزمان با ایام پر برکت ماه مبارک رمضان گفت: این پویش نیز در قالب طرح ملی آجر به آجر و با هدف جلب مشارکت های خرد مردمی در امر نیک مدرسه سازی با همکاری مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها، ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ها و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در حال انجام است.

وی اعلام نمود: پویش مهر را با محرم شروع کنیم که همزمان با ماه محرم و صفر شکل گرفت و پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من نیز که با هدف جلب مشارکت بیشتر بانوان نیک اندیش در مدرسه سازی برگزار گردید؛ با استقبال بیش از یک میلیون نفر از مردم خیّر کشورمان رو به رو شد و در مجموع بالغ بر هشت میلیارد تومان به مدرسه سازی یاری کردند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دغدغه مند شدن مردم نسبت به امر آموزش و پرورش دانش آموزان و اهمیت مدرسه سازی را از اهداف والای این طرح برشمرد و گفت: اینکه افراد تمایل دارند در این عرصه وارد شوند نشانه حساس بودن آنها نسبت به آینده فرزندان و کشور است و این میتواند منشاء اثرات و اقدامات مثبت دیگر نیز بگردد.

قفلی اضافه نمود: از سوی دیگر توسعه و گسترش فرهنگ مشارکت های مردمی در کارهای خیر اثرات تربیتی و اخلاقی در اجتماع دارد و موجب تشویق بیشتر مردم به این کارها نیز می گردد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه به افزایش میزان تعهدات خیرین کلان نیز اشاره نمود و گفت: با شکل گیری این پویش ها و تبیین اهداف و اهمیت مدرسه سازی علاوه براینکه تعهدات پبشین رشد قابل توجهی یافت خیرین جدیدی نیز با شوق بیشتر وارد عرصه شدند و میزان تعهد خیّرین مدرسه ساز در سال 1399 نسبت به سال پیش از آن با افزایش 100درصدی به 3000 میلیارد تومان رسید.

قفلی در خاتمه با بیان اینکه جامعه خیّرین مدرسه ساز به عنوان بزرگترین نهاد مردمی کشور و با سرمایه بیش از 22 سال فعالیت نیکوکارانه توانسته اعتماد خیراندیشان را جلب کند، از عموم مردم دعوت کرد با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در پویش آجرهای مهربانی مشارکت نموده و سهمی را در ساخت مدرسه برای بچه ها و فرزندانمان داشته باشند.

لازم به ذکر است، هموطنان نیکوکار می توانند با مراجعه به سامانه های http://ajorbajor.ir و مهر مدرسه http://MehreMadrese.ir و یا با استفاده از کد دستوری #24* به وسیله تلفن همراه خود به این پویش بپیوندند و نذورات خود را نیز در این ماه مبارک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1629

به "مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید