قرارداد مالزی با فرمول یک تمدید نمی گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، مالزی پس از اتمام قراردادش در سال 2018 با فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، دیگر میزبان مسابقات فرمول یک نخواهد بود.

قرارداد مالزی با فرمول یک تمدید نمی گردد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نذری عبدالعزیز، وزیر فرهنگ و توریسم مالزی اعلام نمود که کشورش پس از اتمام قرارداد سال 2018 با فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، دیگر میزبان مسابقات فرمول یک نخواهد بود.

وضعیت گرندپری مالزی زمانی دچار تزلزل شد که نشستی بین سهامداران پیست سپنگ و وزارت دارایی مالزی در خصوص بلیت فروشی ناچیز مسابقات فرمول یک برگزار گردید. همچنین در این نشست مطرح شد که گرندپری 2016 در تاریخ میزبانی فرمول یک در مالزی، کمترین بازدید تلویزیونی را داشته است.

خیری جمال الدین، وزیر ورزش و جوانان مالزی نیز تأکید نموده که میزبانی گرندپری بسیار گران تمام می گردد و دولت این کشور به جای تمرکز روی اتومبیلرانی باید به ورزش های پرطرفدارتری مثل موتورسواری بپردازد.

نذری عبدالعزیز، روز گذشته اعلام نمود با کشورش 2 سال دیگر با فدراسیون جهانی اتومبیرانی برای میزبانی F1 قرارداد دارد ولی این قرارداد دیگر تمدید نخواهد شد. ما سالانه 97 میلیون دلار برای برگزاری فرمول یک هزینه می کنیم که 10 برابر مبلغی است که در سال نخست میزبانی خرج کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 550

به "قرارداد مالزی با فرمول یک تمدید نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مالزی با فرمول یک تمدید نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید