فال روزانه دوشنبه 5 آذر 1397

به گزارش مجله سفر به کانادا، در فال روزانه 5 آذر 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در خصوص طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده گردد.

فال روزانه دوشنبه 5 آذر 1397

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

فال روزانه دوشنبه 5 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - عزیزی که پنجم آذرماه چشم رو به این جهان باز کردی، تولدت مبارک! شما فردی اجتماعی، صادق، پر جنب و جوش و دارای یک جافظه قوی هستید. انسانی هستید که جوانب مثبت یک موقعیت را بهتر از جوانب منفی آن می بیند. فردی هستید که استعداد های زیادی درون ذات خود دارید. اگر از پس دمدمی مزاج بودن خود بر بیایید و به احساسات درونی خود غلبه کنید، به راحتی می توانید سایرین را تحت تاثیر خود قرار دهید. از آنجایی که شرایط مالی هر روز بدتر می گردد، سال جاری باید توجه بیشتری نسبت به مسائل مادی داشته باشید. به این نکته توجه کنید که رفتار های عجولانه عواقب خوبی در پی نخواهند داشت. بهتر است با افرادی که نسبت به خداوند ایمان استوار تری دارند بیشتر در ارتباط باشید تا به آرامش برسید و صبوری را یاد بگیرید. از طرف دیگر با کسانی که در زمینه تجاری فعال هستند نیز ارتباط برقرار کنید تا موقعیت های خوبی پیش روی شما قرار گیرد و پیشرفت های مادی خوبی داشته باشید. اگر قصد ازدواج دارید، سال جاری شانس زیادی برای پیدا کردن یک همسر خوب خواهید داشت. اگر بیماری خاصی دارید، سال جاری باید به رژیم غذایی و سلامت خود بیشتر از گذشته توجه داشته باشید.

فروردین

به زودی خبر های خوشی به شما خواهد رسید. این همان خبری است که مدت ها منتظر شنیدن آن هستید. هر چیزی امکان دارد؛ ارتقای موقعیت شغلی یا تحصیلی، خاتمه یک مسئولیت مهم یا دریافت پولی که به کسی قرض داده اید. همچنین در روابط عاشقانه خود می توانید منتظر خبر های خوب باشید. بی شک، در این دوره تمام انرژی خود را برای رسیدن به موفقیت صرف نموده اید و اکنون زمان برداشت محصول کوشش ها فرا رسیده است. پس اگر این خبر یا اتفاق خوب برای شما رخ داد، از آن لذت ببرید. از طرف دیگر، نقدها و پیشنهادات سایر افراد را به راحتی می پذیرید، اما عمل کردن را بیشتر از حرف زدن می پسندید، چراکه فردی عمل گرا هستید.

اردیبهشت

بهتر است مهارت های ریاضی و به خصوص در عصر امروز فنون کامپیوتر را افزایش دهید. باید به روز باشید! تکنولوژی پیشرفت زیادی خواهد داشت و هرگز از بین نخواهد رفت. این را بدانید که پتانسیل ذهن شما برای دریافت اطلاعات مختلف بسیار بالاست. شما به راحتی می توانید فنون کامپیوتری را یاد بگیرید. پس از یادگیری کامل، از این مهارت ها می توانید در جهت پیشرفت کار و تحصیل خود بهره ببرید. از طرف دیگر، شما حمایت نزدیکان خود را ارزشمند می دانید، اما امروز شاید با نظرات کاملا متفاوتی از طرف آن ها روبرو شوید. سخنان آن ها می تواند حس تنها بودن را در شما به وجود آورد.

خرداد

امروز با ورود مهمان های ناخوانده یک انرژی ناخواسته به خانه شما وارد می گردد! این مهمان ها به توجه و رسیدگی زیادی احتیاج دارند، چراکه ممکن است نظافت خانه شما را بر هم بزنند و باعث آشفتگی شوند. با اینکه این افراد شلوغی زیادی ایجاد می نمایند، اما معاشرت با آن ها کمی جالب است. از طرف دیگر، فهمیدن منظور حرف های دیگران برای شما سخت است. شما نمی دانید که باید این حرف ها را جدی بگیرید یا بی توجه از کنار آن ها بگذرید؛ بنابراین برای روبروه با حرف ها و رفتار های عجیب آماده باشید!

تیر

این امکان وجود دارد که امروز خبر هایی را به وسیله ایمیل، پیغام کوتاه یا تماس تلفنی دریافت کنید. این خبر های جالت به احتمال زیاد از طرف یکی از نزدیکان به شما خواهد بود. پس از شنیدن این خبر ها کوشش و انگیزه شما برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارید افزایش خواهد یافت. شما در عملی کردن این پروژه مصمم و جدی هستید و نمی خواهید شکست بخورید. در این جهت به احساسات خود اجازه ندهید تا شما را از رسیدن به اهدافتان دور نمایند؛ بنابراین با افراد دردمند همدردی کنید، اما بیش از حد احساسی نشوید.

مرداد

به زودی موقعیت های خوبی از نظر مسائل مالی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. این خبر ها هیجان زیادی در شما ایجاد می نمایند، طوری که ممکن است به فکر راه اندازی یک فعالیت تجاری بیافتید. اما عجله نکنید و بیش از حد عجول نباشید. با یک برنامه ریزی خوب کار ها را پیش ببرید. از طرف دیگر، امروز بهترین زمان برای رد و بدل کردن انرژی مثبت بین خود و دیگران است. در ارتباط با دیگران گشاده رو باشید و از یک لبخند کوچک غافل نشوید. انتخاب با خودتان است، انرژی مثبت بدهید تا انرژی مثبت دریافت کنید.

شهریور

روز جالب و هیجان انگیزی پیش روی شما خواهد بود. با اینکه مشغله ذهنی زیادی دارید، اما به راحتی می توانید از پس کارهایتان بر بیایید. امروز دوست دارید کار جالب و متفاوتی انجام دهید؛ بنابراین به دنبال یک تفریج یا سرگرمی جدید و هیجان انگیز باشید. اگر فرصت این کار برای شما فراهم نشد، بهتر است دوستان و نزدیکان خود را به یک مهمانی کوچک دعوت و خاطرات گذشته را دوباره زنده کنید. اگر دوستان یا آشنایان فرصت دیدار با شما را نداشتند، حداقل کاری که می توانید بکنید تماشای یک فیلم هیجان انگیز است، این کار می تواند حس ماجراجویی شما را تا حدودی ارضا کند.

مهر

امروز باید نهایت استفاده را از هوش خود ببرید تا زندگی بهتری را میسر سازید. این امکان وجود دارد که اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار گیرند. اگر از ذکاوت خود بهره بگیرید، این اطلاعات می توانند شما را به سمت یک سرمایه گذاری خوب هدایت نمایند. در این میان باید بسیار محتاطانه عمل کنید. یک تصمیم نادرست می تواند شما را از رسیدن به رویاهایتان دور کند. پس عجول نباشید و نسنجیده عمل نکنید. هر چقدر می توانید صبر کنید و پس از تجزیه و تحلیل کامل اطلاعات با رجوع به قدرت منطق خود بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

آبان

شما ارزش زیادی برای دوستان خود قائل هستید. هر چقدر که عظیمتر می شوید، این ارزش را بیشتر می دانید. امروز نیز این فرصت دارداید که دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید. این امکان وجود دارد که عضو گروهی شوید که علایق مشترکی با آن ها دارید. بودن در کنار این افراد برای شما لذت بخش خواهد بود. از طرف دیگر، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رویا های خود نزدیک هستید. می دانید که راه رسیدن به این اهداف بالا و پایین های زیادی دارد، ممکن است با موقعیت های سخت متعددی رو به رو شوید، اما وجود همین دوستان است که شما را ناامید نمی کند. این افراد با تمام وجود از شما حمایت خواهند کرد.

آذر

امروز احساسات متفاوتی را تجربه می کنید. با اینکه از انجام بسیاری از کار ها لذت می برید، اما مهارت شما در انجام آن ها کفایت نمی کند. خودتان از خودتان رضایت ندارید! اما مشکل شما کمبود اعتماد به نفس است. توانایی و استعداد شما فوق العاده است. از طرف دیگر، این امکان وجود دارد که امروز یک موقعیت یا کار جدید را تجربه کنید. این تجربه به شما نشان خواهد داد که بسیار باهوش و با استعداد هستید. بهتر است طرز قضاوت درباره خودتان را تغییر دهید. مثبت اندیش باشید. اگر از فرصت هایی که نصیب شما می شوند بهترین استفاده را بکنید، به خودتان اثبات خواهید کرد که بهترین هستید.

دی

توصیه می کنیم که امروز توجه بیشتری به موضوعات مورد علاقه خود داشته باشید. این کار شاید عجیب باشد و شاید با انتقاد دیگران روبرو شوید، اما توجه هر چه بیشتر به موضوعاتی که برایتان جالب هستند، می تواند کلید فعالیتی را بزند که به مروز زمان جدی تر و حرفه ای تر گردد. این فعالیت هایی که امروز آن ها را آغاز می کنید، شما را با افرادی در ارتباط می گذارد که ذهنیتی مشابه نسبت به شما دارند. این آشنایی و ارتباط می تواند زمینه یک همکاری و دوستی طولانی مدت را فراهم کند. چیزی که امروز برای شما اتفاق می افتد را کوچک نشمارید.

بهمن

بهتر است امروز به همه پیغام هایی که به وسیله ایمیل یا پیغام کوتاه به سمت شما می آیند، پاسخ دهید. این امکان وجود دارد که یکی از این پیغام ها از طرف فرد یا شرکتی باشد که پولی را به سمت شما روانه خواهد نمود. این مسئله جدیتر از چیزیست که انتظار دارید. اگر این پول به دست شما برسد، زندگی شما را عوض خواهد نمود. با استفاده از آن می توانید یک فعالیت تجاری را آغاز کنید، تجارتی که از قدیم به آن علاقه داشته اید! رویا های خود را عملی کنید و زندگی خوبی را برای خود و اعضای خانواده خود به ارمغان بیاورید.

اسفند

امروز بیشتر از قبل به ایجاد یک تغییر در زندگی خود فکر می کنید. می توانید به فکر انتخاب یک موقعیت شغلی یا تحصیلی جدید باشید. اما عجولانه عمل نکنید. صبر کنید تا گزینه های بهتری پیش روی شما قرار بگیرند. عجله کردن باعث پشیمانی شما خواهد شد. اگر یک تعهد و مسئولیت عظیم و بلند مدت پیش روی شما نهاده شد، بیشتر از قبل دقت کنید، بهتر است همه جوانب را به خوبی بسنجید. از طرف دیگر، معاشرت سایرین با شما انرژی طرفین را افزایش خواهد داد، افرادی که به سمت شما می آیند با انرژی مثبت دوچندانی شما را ترک می نمایند. از این گفت و گوها لذت ببرید.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1514

به "فال روزانه دوشنبه 5 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 5 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید