علیپور: چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط مالی باید در فشار باشند؟!، مدیون طرفداران پرسپولیس هستم

به گزارش مجله سفر به کانادا، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه بازیکنان ایرانی در شرایط مالی فعلی تحت فشار هستند، انتقاد کرد.

علیپور: چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط مالی باید در فشار باشند؟!، مدیون طرفداران پرسپولیس هستم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، علی علیپور پس از خاتمه جلسه خود با مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت محبت آمیز ای با هم داشتیم و از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که صاف و صادق بود. سیستمی که باشگاه می خواهد با بازیکنان جلو ببرد، شفاف سازی شد و این موضوع یک جهان می ارزد. مدیران باشگاه نظراتی دادند که من و وکیلم هم نظرات خود را گفتیم. قرار است در نشست هیئت مدیره باشگاه در این باره صحبت گردد و باشگاه خبرش را بدهد.

وی در واکنش به صحبت هایی که پیرامون رقم پیشنهادی او به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به گوش می رسد، گفت: دوست ندارم وارد بحث حقوقی شوم. صحبت های محبت آمیز خوبی انجام شد و همه چیز شفاف بود. دیگر شبهه ای باقی نمی ماند. من شش سال با همه شرایط در پرسپولیس بودم و همه اسناد مالی هم رسانه ای شد. بازیکنانی در ایران می فرایند و می آیند که من قضاوتی در این باره نمی کنم، اما همواره می گوییم اشتباه شده و رفت. همین حرف باعث می گردد بازیکن بتواند شکایت کند و دو برابر پولش را بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اضافه نمود: کاری به خودم ندارم، چون برای باشگاه پرسپولیس کلاس نمی گذارم. من مدیون این طرفداران هستم و یاری باشگاه پرسپولیس، طرفداران، مربیان و بازیکنان بود که ما را عظیم کرد. با این حال باید به بازیکنان ایرانی توجه گردد. چرا بازیکنان دیگر بیایند و بفرایند، شکایت نمایند و دوبرابر پول بگیرند؟ چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط مالی باید در فشار باشند؟

علیپور در پاسخ به این پرسش که آیا در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا خیر، توضیح داد: این موضوع به باشگاه بستگی دارد. باشگاه پرسپولیس نظراتش را داده، شرایط خودش را دارد و دارای سقف قرارداد است. با وکیلم صحبت کردم و قرار است باشگاه خبرش را بدهد.

گفتید شش سال در پرسپولیس بودم، این یعنی قرار است از پرسپولیس جدا شوید؟، وی در واکنش به این اظهارنظر یک خبرنگار اعلام نمود: به حاشیه ها کاری ندارم. شش سال در پرسپولیس بوده ام و اگر بمانم می گردد هفت سال.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته شد او پیشنهادی 10 میلیارد تومانی به باشگاه داده است، بیان نمود: آیا شما عدد دقیق دارید؟ شما چنین چیزی را شنیدید که اگر صحت داشته باشد، باشگاه باید شفاف سازی کند و همه چیز را با سند و مدرک بگوید.

علیپور درباره اینکه یکی از بازیکنانی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد تومان می گرفت، قراردادی دو ساله به ارزش شش و نیم میلیارد تومان با پرسپولیس امضا کرد، گفت: شما می توانید از سال اول حضورم در پرسپولیس در این باره شفاف سازی کنید، اما چنین چیزی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1222

به "علیپور: چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط مالی باید در فشار باشند؟!، مدیون طرفداران پرسپولیس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط مالی باید در فشار باشند؟!، مدیون طرفداران پرسپولیس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید