عدم آمادگی در فضای مجازی برای آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، جلسه هم اندیشی دبیر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید. محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با اشاره به تصویب اسناد متعدد در کشور گفت: مناسب است که ظرفیت شورای عالی فضای مجازی در این حوزه موردتوجه باشد.

عدم آمادگی در فضای مجازی برای آغاز سال تحصیلی جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: به زودی آموزش وپرورش و دانشگاه ها قرار است فعالیت خود را آغاز نمایند و همه تأکیدات روی فضای مجازی است که ما در این زمینه هنوز آمادگی نداریم و باید به صورت فورس ماژور به این موضوع بپردازیم و پیشنهاد می کنم بیاییم هدف سال آینده را حفظ کیفیت موجود در نظر بگیریم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: خیلی کشورها و حتی دانشگاه های عظیم نتوانستند در مواجهه با این شرایط کار را پیش ببرند و ما نیز آسیب شناسی عملکرد نیمسال دوم تحصیلی را باید انجام دهیم.

وی اضافه نمود: باید راهبردهای مشترک برای مدارس و دانشگاه ها تعریف کنیم و همچنین ارزیابی از دانشگاه های برتر دنیا داشته باشیم و در یک بازه زمانی دو یا سه هفته ای این مسئله در یک کارگروه چندنفره با حضور مسئولان ذی ربط آن را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1201

به "عدم آمادگی در فضای مجازی برای آغاز سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم آمادگی در فضای مجازی برای آغاز سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید