طرح های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می یابد

به گزارش مجله سفر به کانادا، وزیر راه و شهرسازی گفت: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های جدید، طرح های ابلاغی عمرانی فعال خواهد بود.

طرح های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می یابد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه اگر توقفی در اجرای طرح های عمرانی ایجاد گردد خسارت زیادی متحمل خواهیم شد، گفت: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های جدید طرح های ابلاغی فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: وارد مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا شده ایم و این مرحله بسیار سخت تر از مرحله قبل است و مردم باید به شکل ویژه نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

او با بیان اینکه چند مصوبه در حوزه راه و شهرسازی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است، اضافه کرد: در بخش حمل و نقل و زمانی که مسافران قصد سوار شدن به وسایل حمل و نقل همچون قطار، اتوبوس و هواپیما را دارند، حتما باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت گردد و با ظرفیت کمتری حرکت نمایند تا از نقل و انتقال این ویروس جلوگیری گردد.

اسلامی تاکید نمود: همچنین قبل از سوارشدن مسافران غربالگری نیز صورت می گیرد.

وی در خصوص طرح های عمرانی نیز گفت: در این زمینه باید پروتکل های بهداشتی رعایت گردد و در محیط های کار در طرح های عمرانی افراد نزدیک هم نیستند و در این زمینه چندان مسئله ای نداریم، اما مساله ضدعفونی تجهیزات بسیار اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: همچنین رعایت بهداشت فردی در کارگاه ها کنترل می گردد. نکته بعدی خوابگاه ها و محل غذاخوری است که در شرایطی متفاوت براساس دستورالعمل های ابلاغی خواهد بود تا آسیبی در این زمینه وارد نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 863

به "طرح های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید