صدور و تمدید 151 مجوز صنایع دستی در بجنورد

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجنورد از صدور و تمدید 151 مجوز صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه از نیمه دوم سال 98 تا به امروز اطلاع داد.

صدور و تمدید 151 مجوز صنایع دستی در بجنورد

احمدرضا رحیم زاده گفت: این تعداد مجوز مربوط به چهار پروانه فراوری کارگاهی، 28 کارت صنعتگری، 79 پروانه فراوری انفرادی و 40 مجوز مشاغل خانگی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی عنوان نمود: هدف از صدور این مجوزها توسعه صنایع دستی و نیز حمایت از هنرمندان این حوزه است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان دارای مهارت در هریک از رشته های صنایع دستی می توانند با مراجعه به این اداره نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز اقدام نمایند.

رحیم زاده با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های لازم در این زمینه، توضیح داد: در شرایط حاضر و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان صدور و تمدید مجوزها به صورت غیرحضوری نیز فراهم شده است.

وی گفت: به همین دلیل، علاقه مندان جهت کسب اطلاع و نحوه صدور مجوزهای مربوطه می توانند به وسیله شماره تماس 32225505 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1039

به "صدور و تمدید 151 مجوز صنایع دستی در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور و تمدید 151 مجوز صنایع دستی در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید