سوئیس به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد

به گزارش مجله سفر به کانادا، وزارت امور خارجه سوئیس طی اطلاعیه ای با اشاره به احتمال بروز تظاهرات و درگیری در آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید این کشور، به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد.

سوئیس به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه سوئیس روز شنبه طی اطلاعیه ای به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا هشدار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وزارت امور خارجه سوئیس در این اطلاعیه تصریح نموده است: با توجه به تغییر رئیس جمهور ایالات متحده، مقامات آمریکایی در مورد احتمال بروز درگیری، تظاهرات و ناآرامی در اطراف ساختمان های دولتی در واشنگتن دی سی (پایتخت) و ایالت های این کشور هشدار داده اند.

این وزارتخانه در ادامه اطلاعیه خود با اشاره به اینکه ممکن است نهادهای مربوطه در آمریکا اقدام به اعمال شرایط اضطراری و یا مقررات منع آمد و شد در بعضی مناطق نمایند، از اتباع سوئیس خواسته است که در صورت سفر به آمریکا از نزدیک شدن به هرگونه تجمع و تظاهرات خودداری نموده و از دستور العمل های صادره از سوی مقامات محلی پیروی نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1404

به "سوئیس به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سوئیس به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس به اتباع خود در مورد سفر به آمریکا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید