رییس بانک مرکزی آمریکا خانه نشین شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا ترامپ، رییس بانک مرکزی این کشور خود را خانه نشین کرد.

رییس بانک مرکزی آمریکا خانه نشین شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، با بیشتر شدن شیوع کرونا در آمریکا و نهادهای آمریکایی، جروم پاول- رییس بانک مرکزی این کشور نیز خود را خانه نشین نموده است و به وسیله دورکاری به مدیریت بانک مرکزی این کشور خواهد پرداخت. این خبر پس از آن منتشر می گردد که دونالد ترامپ- رییس جمهور آمریکا به دنبال مثبت اعلام شدن نتایج آزمایش کرونایش و طی کردن مراحل درمان راهی بیمارستان شد.

یک سخنگوی بانک مرکزی آمریکا با تایید این خبر گفته است جروم پاول از مدت ها پیش هیچ ارتباطی با افرادی که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده است ندارد. از زمان آغاز بحران کرونا تا به امروز بخش بزرگی از کارکنان فدرال رزرو برای حفظ سلامتی خود دورکار شده اند اما جروم پاول و شمار زیادی از مدیران ارشد بانک مرکزی تا به امروز در گردهمایی ها و جلسات مختلف حضور یافته اند.

برخلاف دونالد ترامپ، جروم پاول از آغاز آغاز بحران کرونا تا به امروز ماسک زده و نکات بهداشتی را رعایت نموده است.

پیش از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونا ترامپ، رییس بانک مرکزی به ملاقات وی رفته بود اما نتیجه آزمایش وی و استیون منوچین، وزیر خزانه داری منفی اعلام شد و هر دو نفر می توانند به کار خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1219

به "رییس بانک مرکزی آمریکا خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس بانک مرکزی آمریکا خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید