روسیه خطاب به آمریکا: تا قبل از خاتمه یافتن ضرب الاجل ایران اقدام کنید

به گزارش مجله سفر به کانادا، معاون وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که قبل از فرارسیدن ضرب الاجل ایران برای سرانجام پایبندی ایران به پروتکل الحاقی، راهکاری در مورد برجام پیدا گردد.

روسیه خطاب به آمریکا: تا قبل از خاتمه یافتن ضرب الاجل ایران اقدام کنید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) ابراز امیدواری کرد که قبل از فرارسیدن ضرب الاجل 21 فوریه (سوم اسفندماه) ایران برای سرانجام پایبندی به پروتکل الحاقی، مصالحه ای در مورد برجام حاصل گردد.

وی در یک کنفرانس خبری با اشاره به این ضرب الاجل توضیح داد: با توجه به قانونی که به تصویب ایران درآمده است و با در نظر دریافت (ضرب الاجل) 21 فوریه، زمان زیادی نداریم تا ایران گام بعدی را در جهت کاهش تعهدات (برجامی) خود که به صورت داوطلبانه پذیرفته بود، بردارد. بهتر است مصالحه ای را پیدا کنیم که به جلوگیری از تنش های بیشتر قبل از آن ضرب الاجل یاری کند.

این مقام روس سپس ادامه داد که اولویت بازگشت آمریکا به برجام و برداشتن تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی در این خصوص شرح داد: احتمالاً انجام یکباره این کار غیرممکن است اما به تعویق انداختن این اقدام اشتباه است. ما به وضوح این مسئله را به آمریکایی ها اعلام می کنیم.

،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1554

به "روسیه خطاب به آمریکا: تا قبل از خاتمه یافتن ضرب الاجل ایران اقدام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خطاب به آمریکا: تا قبل از خاتمه یافتن ضرب الاجل ایران اقدام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید