رهبر اپوزیسیون ترکیه: سیاست های اردوغان، کشور را نابود کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، کمال قلیچ دار اوغلو رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در انتقادی شدید از مواضع داخلی و خارجی رئیس جمهور این کشور گفت: به خاطر اردوغان، در بدترین بحران مالی و سیاسی قرار داریم.

رهبر اپوزیسیون ترکیه: سیاست های اردوغان، کشور را نابود کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رهبر اصلی ترین حزب اپوزیسیون حزب حاکم عدالت و توسعه در اظهاراتی به مواضع این حزب تاخته و گفته که کشور به دلیل سیاست های اردوغان نابود شده است.

طبق گزارش شبکه العربیه، کمال قلیچ دار اوغلو رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه روز شنبه (امروز) به شدت از مواضع داخلی و خارجی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور و حزب حاکم عدالت و توسعه تاخت.

این سیاستمدار ترکیه ای گفت: ما به خاطر اردوغان در بدترین بحران سیاسی و مالی قرار داریم.

قلیچ دار اوغلو که پیشتر از روابط اردوغان با قطر انتقاد نموده بود، امروز بار دیگر توضیح داد: به خاطر اردوغان و اتحادش با قطر، استقلال اقتصاد ما در معرض خطر است.

رهبر حزب جمهوری خواه خلق پیش از این هم ضمن انتقاد از اتحاد اردوغان با قطر مدعی شده بود، رئیس جمهور ترکیه یک کارخانه اسلحه سازی را به طور مجانی به قطر واگذار و به کشور خیانت نموده است (جزئیات بیشتر).

وی با تاکید بر اینکه سیاست های اردوغان ترکیه را نابود نموده، اضافه نمود: داشتن یک قانون اساسی جدید (برای ترکیه) ضروی است. (حزب) عدالت و توسعه دارد کشور ترکیه را نابود می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1161

به "رهبر اپوزیسیون ترکیه: سیاست های اردوغان، کشور را نابود کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رهبر اپوزیسیون ترکیه: سیاست های اردوغان، کشور را نابود کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر اپوزیسیون ترکیه: سیاست های اردوغان، کشور را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید