برطرف تحریم های سوریه از سوی اروپا فقط در حد حرف است

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه، وزارت خارجه سوریه تاکید نمود که اظهارات برخی از مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم های علیه سوریه، به سطح اقدام واقعی برای لغو این تحریم ها نرسید.

برطرف تحریم های سوریه از سوی اروپا فقط در حد حرف است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه گفت: اظهارات برخی از مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم های یک جانبه و غیرقانونی علیه مردم سوریه هنوز در چارچوب اقدامات سیاسی است و به سطح کار واقعی برای لغو این تحریم ها نرسیده است؛ مخصوصا که اتحادیه اروپا با وجود خطرات ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا در این مرحله، تا به امروز شریک اصلی در محاصره سوریه است.

منبع مذکور اضافه نمود: سوریه که مردم آن از این تحریم های ناعادلانه رنج بردند؛ بر اهمیت برطرف فوری و بی قید و شرط همه تحریم هایی از جمله جابجایی بانکی، اعمال شده توسط ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا، تأکید می نماید.

این منبع در ادامه گفت: این اظهارات، مقامات اروپایی را از مسئولیت تأثیر این تحریم ها در جلوگیری از کوشش برای تأمین وسایل، امکانات و زیرساخت های بهداشتی لازم برای مقابله با بیماری همه گیر کرونا خلاص نمی نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 934

به "برطرف تحریم های سوریه از سوی اروپا فقط در حد حرف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تحریم های سوریه از سوی اروپا فقط در حد حرف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید