خلیل زاده از دید AFC بهترین بازیکن هفته آسیا، 3 پرسپولیسی نامزد بهترین بازیکن

به گزارش مجله سفر به کانادا، طبق آمار سایت AFC شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در ملاقات با النصر عربستان با کسب امتیاز 6.9 بالاتر از سایر بازیکنان نهاده شد و بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی شد.

خلیل زاده از دید AFC بهترین بازیکن هفته آسیا، 3 پرسپولیسی نامزد بهترین بازیکن

برای سفر با تور برای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مدافع پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیس شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان نهاده شد و در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز 8 نامزد بهترین بازیکن این مرحله را معرفی کرد. طبق آمار سایت AFC شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در ملاقات با النصر عربستان با کسب امتیاز 6.9 بالاتر از سایر بازیکنان نهاده شد و بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی شد.

البته این نظر سایت AFC است و یک نظرسنجی در خاتمه این خبر وجود دارد تا کاربران نیز بهترین بازیکن هفته را انتخاب نمایند. احمد نوراللهی با کسب امتیاز 6.8 دومین بازیکن برتر نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام گرفت. همچنین کنعانی زادگان در رده چهارم نامزدهای بهترین بازیکن هفته آسیا نهاده شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1263

به "خلیل زاده از دید AFC بهترین بازیکن هفته آسیا، 3 پرسپولیسی نامزد بهترین بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده از دید AFC بهترین بازیکن هفته آسیا، 3 پرسپولیسی نامزد بهترین بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید