خطیب زاده: فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در چارچوب قوانین بین الملل است ، انگلیس، آلمان و فرانسه به برجام برگردند

به گزارش مجله سفر به کانادا، سخنگوی وزارت خارجه بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در خصوص همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای را محکوم کرد.

خطیب زاده: فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در چارچوب قوانین بین الملل است ، انگلیس، آلمان و فرانسه به برجام برگردند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در مورد همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای، ضمن محکوم کردن این مواضع غیرمسئولانه اظهار کرد: از سه کشور اروپایی انتظار می رود که به جای فرافکنی سیاسی، در جهت پایبندی کامل به تعهداتشان طبق برجام و مصوبات کمیسیون مشترک اقدام نمایند و به اجرای کامل برجام برگردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین الملل، کاملا قانونی و مشروع بوده و در راستای حقوق ذاتی لاینفک کشور ها دنبال می گردد.

خطیب زاده در ادامه اعلام کرد: با خروج ایالات متحده از برجام و اعمال مجدد تحریم ها و تداوم بدعهدی اروپا در زمینه انتفاع مالی ایران از برطرف تحریم های تعهد شده در برجام، جمهوری اسلامی ایران طبق بند های 26 و 36 برجام گام های هسته ای را برداشته که کاملا منطبق با برجام است و همیشه تاکید داشته که در صورت اجرای کامل برجام از سوی طرف های مقابل، بازگشت پذیر خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1318

به "خطیب زاده: فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در چارچوب قوانین بین الملل است ، انگلیس، آلمان و فرانسه به برجام برگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در چارچوب قوانین بین الملل است ، انگلیس، آلمان و فرانسه به برجام برگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید