خبرنگاران کشف 153 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش مجله سفر به کانادا، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 153 قبضه سلاح غیرمجاز با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در پی مطالبات مردمی درسطح استان کشف شد.

خبرنگاران کشف 153 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده چهارشنبه شب در تشریح جزییات این خبر درخصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی ها، گفت: طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می کنند، در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان اجرا شد.

وی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها طی چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی در چندین عملیات، 91 متهم از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان شرح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 27 قبضه سلاح جنگی و 126 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه یک هزار و 736 عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی گفت: یک هزار و 545 قبضه سلاح و 16 هزار و 58 فشنگ جنگی و شکاری از ابتدای سال جاری تا به امروز کشف شد و یک هزار و 204 متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1066

به "خبرنگاران کشف 153 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 153 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید