خبرنگاران پروانه دفاتر پیشخوان دولت تا پایان خرداد 99 تمدید شده است

به گزارش مجله سفر به کانادا، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: برای ممانعت از مراجعه حضوری و کاهش گسترش شیوع کرونا، مجوز فعالیت دفاتر پیشخوان دولت استان که اعتبار آنها به خاتمه رسیده، تا خاتمه خرداد امسال به صورت اتوماتیک تمدید شده است.

خبرنگاران پروانه دفاتر پیشخوان دولت تا پایان خرداد 99 تمدید شده است

فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تمدید مجوز شامل دفاتر پیشخوانی است که اعتبار آنها تا اول خرداد 99 به پایان می رسد، ضمن اینکه دفاتری نیز که اسفند پارسال اعتبارشان تمام شده بود مشمول این طرح می شوند.

وی اضافه کرد: دارندگان پروانه و مجوز دفاتر پیشخوان خدمات دولت می توانند با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه ها تا پایان خرداد ماه بدون مراجعه به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در چهارچوب پروانه خود فعالیت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان نیز موظف شده اند به این دفاتر خدمات دهند، اضافه کرد: دفاتری که تا پایان اردیبهشت اعتبار آنان تمام می شود، باید همان زمان درخواست کنند که اول تابستان مجوز فعالیت آنان به صورت قانونی تمدید شود.

سعیدی به فعالیت 236 دفتر آی سی تی روستایی و شهری در استان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته پروانه فعالیت برای 20 دفتر پیشخوان روستایی و 32 دفتر شهری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال 148 درخواست تمدید پروانه دفاتر پیشخوان دریافت و 81 مورد آن انجام شد، گفت: در حال حاضر این دفاتر 171 خدمت به مردم ارائه می دهند که قرار است با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تعداد خدمات افزایش یابد.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و 268 هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و 461 روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده اند ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 950

به "خبرنگاران پروانه دفاتر پیشخوان دولت تا پایان خرداد 99 تمدید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروانه دفاتر پیشخوان دولت تا پایان خرداد 99 تمدید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید